Jouw uitspraken over Eugeen breed uitsmeren op een publiek forum vind ik beneden alle peil. Ik had dat eerlijk gezegd niet van jou verwacht.
Dat Eugeen mij privé per mail komt stalken en bedreigen, vind je blijkbaar dik ok ? Klasse ! Ik van mijn kant, had dat niet van jou verwacht.
Dus als Eugeen bij jou komt janken dat ik hem aanval zonder dat hij in de mogelijkheid verkeert zich daartegen te kunnen verdedigen, dan liegt hij weer maar 's.
Wie zegt dat Eugeen de proxy-mogelijkheden kent? Maar, zonder dat je het echt zeker weet, zegt je al onmiddellijk dat Eugeen liegt. Eerst uw bronnen goed checken, Bert!.
Euh, ik weet dat dus wél zeker. En ja, ik héb m'n bronnen gecheckt. De mogelijkheden van de proxy, werden hier reeds beschreven door Jozef. Lees anders
« Reactie #10 Gepost op: maandag 02 november 2015 - 21:04:36 » er nog eens op na ?
Dus ja, als Eugeen nu
blijft volhouden dat hij van die optie niet op de hoogte was, kan ik niet anders dan besluiten dat hij een gepatenteerde leugenaar is.
Eugeen komt helemaal niet bij mij janken. Eerder bulderen van lachen over wat 'diene Bert' nu weeral schrijft. Denk je nu echt dat Eugeen hier van wakker ligt? Wie maakt zich belachelijk, denk je?
Ach zo. Heeft hij dan mss ook nog danig hard gebulderd van het lachen omwille van het door hem gepleegde strafrechterlijke misdrijf aan mijn adres ? Ik zie er alvast de humor niet van in, jij wel ? Als jij van jouw kant vindt dat ik mij belachelijk maak, omdat ik te kennen geef dat ikzelf, en m'n gezin met nota bene drie jonge kinderen niet gediend zijn van dergelijke belaging, dan zegt dat méér over jou dan over mij.
En als Eugeen mij dan ook nog
"diejen Bert" noemt, bewijst dat alleen maar hoe respectloos hij zich weer maar 's opstelt.
Ik handel uit eigen initiatief omdat ik vind dat de sfeer hierdoor vertroebeld wordt. Ik geef gewoon mijn mening waarbij ik duidelijk stel dat onderlinge twisten best niet in het openbaar breed moeten worden uitgesmeerd.
Natuurlijk heeft Eugeen niet graag dat er geschreven wordt over zijn zoveelste blunder. En natuurlijk heeft hij liever dat zulks allemaal heimelijk via mail zou gebeuren, zodat de wereld niet zou weten welke lompe stoten hij zoal schrijft. Hij wil vooral z'n boeken en z'n sms-codes verpatsen, zich in de media
"verkeersexpert" laten noemen op basis van wat anderen hem heimelijk in z'n oor fluisteren en verder rijkelijk rentenieren op de kap van het vrijwillige werk van anderen. Dan is het natuurlijk niet zo handig als er openlijk gewezen wordt op z'n moedwillige kemels, dat begrijp ik ook wel.
Niemand op dit forum heeft hier een positieve boodschap aan en het genereert enkel negativisme.
Maar goed, je doet maar wat je niet laten kunt. Maar dan garandeer ik jou dat je het in jouw leven nog met veel personen aan de stok zult krijgen. Is dat wat je wilt?
Kijk, als je eerlijker zou zijn .... dan zou je inzien en toegeven dat ik niet meteen bepaalde zaken hier post. Ik heb ze hier pas gepost, ruim nadat er hem op fouten gewezen werd en hij ruimschoots de tijd gekregen heeft de nodige verbeteringen aan te brengen.
Dus de zaken voorstellen alsof ik een aasgier zou zijn die er alleen maar op uit is om de fouten van Eugeen hier direct breed uit te smeren, is volkomen onterecht. Als Eugeen de tijd zou genomen hebben om de broodnodige verbeteringen aan te brengen, zou ik hier helemaal niks gepost hebben. Simple as that. Als Eugeen evenwel halsstarrig foute info blijft verspreiden, dan bestaat daar maar 1 correcte omschrijving voor. Iets met
"moed" en met
"wil". Derhalve meen ik dat ik het recht heb om daarover te posten. Er bestaat namelijk nog altijd zoiets als het grondwettelijk gewaarborgde recht op vrijheid van meningsuiting.
Als jij jouw mening geeft en er wordt niets mee gedaan, vlieg je in de gordijnen alsof je uit bent op een zeker 'beloning' (aanzien en respect) die je denkt te verdienen maar niet krijgt.
M'n beste, uit bovenstaande
(overigens tweede) volkomen onterechte verwijt, blijkt alleen maar dat je me langs geen kanten kent. Als ik iets vrijwillig doe, ben ik
nooit uit op een beloning. Daar was het mij
nooit om te doen, en daar zal het mij ook
nooit om te doen zijn. Ja, ik weet heus wel wat de term "vrijwillig" betekent, hoor. Toen Eugeen mij nog niet zo lang geleden vroeg hoeveel het hem zou kosten om zijn praktijkboek eens na te lezen, ben ik daar bewust niet op ingegaan. Enig idee waarom ? Juist: omdat ik het als vrijwillig werk doe, en geenszins uit ben op een vergoeding of beloning in welke vorm dan ook. Dan kennen we beiden uit het GRO forum-klikje wel andere lieden wat dat betreft hé. Des te meer, gaat het er mij om, dat Eugeen en GRO forum eindelijk eens juiste info zouden verspreiden.
En verder ben ik héél blij dat je eindelijk inziet, en toegeeft dat Eugeen inderdaad niks, nul, noppes, nada, géén respect weet op te brengen voor de vele uren die Jozef of ik ooit voor hem gewerkt hebben. Toch 1 ding waarover we het eens zijn: wat voor een respectloos sujet Eugeen wel is, die bovendien graag het aanzien geniet van
"verkeersexpert" in de media. Dat laatste dan nog geeneens op basis van wat hijzelf ként of gepresteerd heeft, doch in de eerste plaats op basis van wat anderen voor hem gepresteerd hebben ..... en waarvoor hij dus duidelijk niet het minste greintje respect weet op te brengen.
Geweldig, toch ?
Neem eens wat meer voorbeeld aan Inazuma die vlijmscherp zijn mening kan geven, maar geen mensen persoonlijk aanvalt.
Inazuma zegt zijn mening, punt uit en wat je er mee doet moet je zelf maar zien. Dat vind ik een correcte houding hetgeen in het Engels wel eens 'gentleman' wordt genoemd. Hoe zou jij jouw houding omschrijven ?
Goed dat je begint over Inazuma. Da's ook nog zoiets. Wanneer Inazuma volkomen terechte kritiek neerschrijft over onze Belgische flikken, is er geen haan die erover kraait. Als ik het daarentegen zelfs op véél subtielere wijze aandierf ..... holalala .... dàn gingen de poppetjes pas écht aan het dansen. Eugeen en een flik-in-opleiding gingen prompt janken bij stiefpa van laatstgenoemde. Stiefpa verwijderde prompt voormeld bericht van mij, en kwam mij per mail thuis ook nog wat stalken. Ik van mijn kant, heb jullie er 's op gewezen dat negatieve postings over onze flikken vanwege Inazuma blijkbaar geen probleem vormden voor jullie
(letterlijk verwezen naar voormelde postings). Dus zeg nu niet dat de berichten van Inazuma per ongeluk over 't hoofd gezien werden. Er werden doelbewust twee maten en gewichten gehanteerd. En de reden daartoe ?Juist: Eugeen houdt Inazuma liever te vriend. Het is immers dankzij hetgeen Inazuma hem destijds in z'n oor gefluisterd heeft, dat Eugeen zichzelf weer 's in de belangstelling heeft weten te werken en zich in de media kon voordoen als de zogenaamde
"verkeersexpert".
En verder. Hoe zou jij de houding omschrijven van iemand die
1 ) vlotjes eurootjes telt van leerlingen die zijn boeken of per sms een code aanschaffen, en daarvan rijkelijk renteniert in Thailand .... terwijl hij niet het minste respect opbrengt voor de vele uren die anderen onbezoldigd voor hem presteren ?
2 ) mij m'n mening vraagt over z'n schrijfsels, doch het vervolgens gewoon niet kan verkroppen wanneer ik hem op flagrante fouten wijs ?
3 ) GRO forum laat misbruiken door de stiefzoon van een mede-moderator mee aan te stellen zodat die kan aantonen welk vrijwilligerswerk hij doet, teneinde alsnog te slagen in toegangsexamens voor de politie ?
4 ) en
"en passant" laatstgenoemde de kans geeft om me mee het leven zuur te maken achter de schermen ?
5 ) er vervolgens plezier in schept wanneer twee moderatoren mij buiten flikkeren, ipv mij de kans te geven alles ff rustig te laten bezinken en op een volwassen manier m'n ontslag aan te bieden ?
6 ) er daarna nog wat méér plezier in schept, dat het ruim een jaar duurt eer ook in het Staatsblad verschenen was dat ik niet meer deel uitmaak van voornoemd forum ?
7 ) tolereert dat Inazuma negatieve kritiek post, en tegelijk een mede-moderator op mij afstuurt om mijn postings te wissen en mij daarna ook nog 's privé te komen stalken ?
8 ) hier schrijft dat hij gaat stoppen met reageren en mij het laatste woord gunt, terwijl hij telkenmale datzelfde bericht voortdurend blijft wijzigen zodat het lijkt alsof ik weer de boeman ben ?
9 ) mij ook nog 's zélf privé komt stalken en bedreigen van zodra ik het ook maar aandurf om 's eerlijk en publiekelijk m'n gedacht te schrijven ?
Zeg het maar .... hoe zou jij van jouw kant deze houding van Eugeen omschrijven ? Zeg het maar eerlijk. Na al déze capriolen van Eugeen en consoorten, kan ik intussen wel tegen een stootje.
En oh ja, nu hij blijkbaar geslaagd is in zijn toegangsproeven ... tel het aantal postings van laatstgenoemde maar eens, en stel dan zélf maar objectief vast hoe GRO forum onmiskenbaar misbruikt werd. Of, wacht. Het ging natuurlijk om een win-win situatie. Lastig Bertje uit het bestuur geflikkerd, en laatstgenoemde slaagde in z'n toegangsproeven. Of niet soms ?
Maar om Eugeen nu een dictator te noemen, dat zou natuurlijk ongepast zijn, zeker ?