Auteur Topic: De VRT toont wielerterrorist  (gelezen 3201 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
De VRT toont wielerterrorist
« Gepost op: woensdag 16 september 2015 - 16:36:58 »
Iemand dit filmpje in het VRT-nieuws gezien:  amai en dat als kinderen en scholieren ook naar TV kijken...

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/journaal/2.40972?video=1.2441852

Die fietser kent zelfs de fietswegen niet en maakt opzettelijk een resem overtredingen en rijdt roekeloos tov voetgangers, ttz mensen die uit de bus stappen.
Door zijn hoge snelheid vergeet hij de aangelegde fietspaden of hij kent de fietsweg niet...

Al enkele reacties op het www... bvb:
Citaat
Nog eens wat beter gekeken naar die video: wat een onzin zeg.

Op 01:58 'moet' hij halsbrekende toeren uithalen om een kruispunt over te steken. Ik heb het eens op google maps (satellietbeeld) gekeken hoe het daar precies zit:


Hij komt van 'A' (het goede tweerichtings fietspad) en haalt dan wat gestuntel uit om het kruispunt te oversteken (rode pijl, 'B'). Echter, er is een fietspad met een brug langsheen de A12 om dit ganse kruispunt veilig te oversteken (gele lijn): wat een bedrog/stommiteit is me dat hier nu ? Dat onveilig en onnodig gestuntel is niet nodig, de veilige infrastructuur is er wel degelijk !

http://forum.politics.be/showpost.php?p=7823933&postcount=10
« Laatst bewerkt op: woensdag 16 september 2015 - 16:39:14 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 16 september 2015 - 19:34:02 »
Als ik die reacties van die Jan Van den Berghe daar lees.  Amai, telkenmale al even hersendood als naast de kwestie.  Word jij zo iemand dan nooit beu, Michel ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 16 september 2015 - 20:26:56 »
Als ik die reacties van die Jan Van den Berghe daar lees.  Amai, telkenmale al even hersendood als naast de kwestie.  Word jij zo iemand dan nooit beu, Michel ?
Tja eigenlijk wel, die kerel is zo voorspelbaar. Meestal lees ik zijn posten niet meer.
« Laatst bewerkt op: woensdag 16 september 2015 - 20:29:47 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 17 september 2015 - 09:58:18 »
Jamaar zeg, de omrijfactor is te hoog zenne !
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #4 Gepost op: zondag 20 september 2015 - 12:44:36 »
Volgens mij kunnen ze dit eens als typevoorbeeld van de wielerterrorist gebruiken.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #5 Gepost op: maandag 21 september 2015 - 17:01:01 »
Als ik die reacties van die Jan Van den Berghe daar lees.  Amai, telkenmale al even hersendood als naast de kwestie.  Word jij zo iemand dan nooit beu, Michel ?

Besef dat die persoon onderwijzer is !!!!
Kindjes aanleren hoe het moet!
« Laatst bewerkt op: maandag 21 september 2015 - 17:05:44 door e49Memling »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #6 Gepost op: maandag 21 september 2015 - 20:54:26 »
Besef dat die persoon onderwijzer is !!!!

De burgemeester, de pastoor, de schoolmeester en de sjampetter, dat waren ooit de notabelen van het dorp, hé Walter.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #7 Gepost op: dinsdag 22 september 2015 - 05:26:16 »
Met dat verschil dat de schoolmeester en de burgemeester toen wel een stuk meer opleiding hadden gehad dan de doorsnee mensch en de Sjampetter het wettelijk gezag vertegenwoordigde (en der werd daar niet mee gelachen  ;D)
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #8 Gepost op: dinsdag 22 september 2015 - 11:10:38 »
Besef dat die persoon onderwijzer is !!!!

De burgemeester, de pastoor, de schoolmeester en de sjampetter, dat waren ooit de notabelen van het dorp, hé Walter.

En die waren toen ook overtuigd van hun absolute gelijk. We weten intussen beter... ;)

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #9 Gepost op: vrijdag 25 september 2015 - 09:01:21 »
Besef dat die persoon onderwijzer is !!!!

Ja, dat besef ik.  En hij gedraagt zich op het forum ook als een schoolmeesterke, die meent dat de overige forumdeelnemers zijn leerlingetjes zijn over wie hij heer een meester is.

Schrijnend als zo'n kerels verkeersopvoeding moeten geven aan de jonge kids.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #10 Gepost op: vrijdag 25 september 2015 - 14:39:48 »
En hij gedraagt zich op het forum ook als een schoolmeesterke, die meent dat de overige forumdeelnemers zijn leerlingetjes zijn over wie hij heer een meester is.

Is dat dan ene van de bende van GRO?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: De VRT toont wielerterrorist
« Reactie #11 Gepost op: zaterdag 26 september 2015 - 16:12:54 »
En hij gedraagt zich op het forum ook als een schoolmeesterke, die meent dat de overige forumdeelnemers zijn leerlingetjes zijn over wie hij heer een meester is.

Is dat dan ene van de bende van GRO?

Zoek het verschil ....    déze sjarel kan geen slotjes plaatsen om anderen te beletten een juist antwoord te formuleren.  ;)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone