Auteur Topic: E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen  (gelezen 1374 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen
« Gepost op: dinsdag 03 november 2015 - 08:57:54 »
http://www.gva.be/cnt/dmf20151103_01952089/e19-richting-antwerpen-volledig-versperd-na-zware-crash-met-vrachtwagens

https://www.facebook.com/AntwerpseTelevisie/videos/905952476163426/

Citaat
Het voertuig zou op dat moment al verschillende keren de vangrail aan de rechterkant hebben geraakt en al meermaals tot stilstand zijn gekomen en weer vertrokken.

De chauffeur van de aangereden vrachtwagen raakte als enige lichtgewond, hij bleek zoals de politie vermoedde onder invloed van alcohol te zijn.

 :o

Dus, wacht.   Zelfs nog niet op de pechstrook, maar gewoon onverlicht op de rechtse rijstrook.  Bij nacht en ontij.... als er dikke mistbanken hangen.  Hoe straalbezopen moet die kerel wel niet geweest zijn ?
« Laatst bewerkt op: dinsdag 03 november 2015 - 09:16:06 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 03 november 2015 - 16:54:22 »
Hoe straalbezopen moet die kerel wel niet geweest zijn ?

Een rechter van het Amtsgericht hier in Laufen zei onlangs tegen een beklaagde: "Beseft U wel hoe gevaarlijk het voor U en andere weggebruikers is om met 3 promille te rijden?" Waarop de beklaagde antwoordde: "Nu wel, maar niet als ik 3 promille op heb".
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 03 november 2015 - 19:33:20 »
De ganse ochtendspits zag er weer lief uit .... rijbaan pas rond 8.00 u vrijgegeven ..... het kwaad is dan natuurlijk al lang geschied.

En later op de dag .... nog maar 's van dattum .....  http://www.gva.be/cnt/dmf20151103_01952943/opnieuw-ongeval-met-twee-vrachtwagens-op-e19?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 03 november 2015 - 20:01:23 »
Die met zijn stalen balken heeft gvd veelk geluk gehad. :o
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 04 november 2015 - 02:31:25 »
Die met zijn stalen balken heeft gvd veelk geluk gehad. :o

Inderdaad, die hadden ook de cabine van de aanrijdende vrachtwagen kunnen doorboren, inclusief het hoofd van de bestuurder.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 04 november 2015 - 02:37:56 »
Dus, wacht.   Zelfs nog niet op de pechstrook, maar gewoon onverlicht op de rechtse rijstrook.  Bij nacht en ontij.... als er dikke mistbanken hangen.

Ach ja, Bert. Ik ben in januari 2014 met mijn Volvo S60 onder een vrachtwagen geschoven die tijdens een zware sneeuwstorm onverlicht op de rijbaan van een afrit van de autosnelweg stond, waar hij niet mocht staan. Ik werd 100% in fout verklaard: "De enige oorzaak van het ongeval is dat U, ook al reed U slechts tegen 30 km/h, te snel gereden heeft, zodat U die onverlichte en daar onrechtmatig staande vrachtwagen niet tijdig gemerkt heeft."
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 04 november 2015 - 13:44:11 »
Een rechter van het Amtsgericht hier in Laufen zei onlangs tegen een beklaagde: "Beseft U wel hoe gevaarlijk het voor U en andere weggebruikers is om met 3 promille te rijden?" Waarop de beklaagde antwoordde: "Nu wel, maar niet als ik 3 promille op heb".
LOL, hik, sorry... ;D ;D

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: E19 versperd: zatte truckchauffeur wou onverlicht op rechtse rijstrook slapen
« Reactie #7 Gepost op: zondag 22 november 2015 - 02:25:35 »
"Ze zijn zo goedkoop meneer" is een reactie dat ik tegenwoordig dagelijks te lezen krijg.