In de praktijk mag je quasi altijd keren op een plek waar voldoende ruimte beschikbaar is. Hier was de plek zeer duidelijk gekozen om haar het leven moeilijk te maken.
Blijkbaar ga jij er vanuit dat een examinator zich zou bezighouden met het leven van jou vrouw moeilijk te maken. Waar haal je zoiets? Volgens mij heb jij jou vrouw niet duidelijk uitgelegd dat het aantal bewegingen niet belangrijk is zolang het niet meer bewegingen zijn dan nodig om een bepaald voertuig te keren in een bepaalde straat. Omdat jou vrouw persé wou keren in drie keer en hierdoor ongecontroleerd tegen de boordsteen aanbotste ipv haar voertuig onder controle te houden ben jij zelf gefrustreerd geraakt en kon de examinator in jou ogen niets goed meer doen.
Een fout met de koppeling valt niet te bewijzen schrijf je. Waarom zou een examinator net jou vrouw viseren en fouten aanduiden die er niet zijn behalve als hij haar op voorhand zou kennen en een pik op haar heeft en fouten vaststelt die er niet zijn?
De examinator moet zijn taalgebruik aanpassen, van algemeen nederlands tot algemeen aanvaard vlaams.
De veiligheidsafstand wordt niet gemeten door een momentopname waar anderen plots invoegen maar over een zekere afstand van minstens een kilometer.
Volgens mij is jou perceptie op de feiten vervormd door de band die je hebt met de kandidaat.
In welke straat zijn jullie toen gaan keren? is dat een straat die verschillende malen per dag gebruikt wordt door examinatoren in Kontich zoals bijvoorbeeld de Reepkenslei? Dan kan je moeilijk stellen dat de examinator de plek heeft gekozen om jou vrouw het leven moeilijk te maken.
Beste Joeri Cools, smijt me maar van het forum als je wil maar ik walg van wat ik hier te lezen krijg.
Een beetje introspectie zou kunnen helpen.