Auteur Topic: Camera’s tegen terreur controleren ook snelheid  (gelezen 1678 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Camera’s tegen terreur controleren ook snelheid
« Gepost op: dinsdag 09 februari 2016 - 12:43:03 »
Citaat van: GVA
Camera’s tegen terreur controleren ook snelheid

Minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA) slaat twee vliegen in één klap met de installatie van 260 camera’s op de snelwegen. Naast terroristen zullen de camera’s ook snelheidsduivels klissen.

http://www.gva.be/cnt/dmf20160209_02117561/camera-s-tegen-terreur-controleren-ook-snelheid
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
Re: Camera’s tegen terreur controleren ook snelheid
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 09 februari 2016 - 17:35:19 »
Tja, maar één conclusie, men denkt alleen aan snelheid, de ongevalsoorzaken worden niet weggenomen. Bovendien glijden we nog verder weg in een Big Brother scenario!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 09 februari 2016 - 20:39:45 »
Vreemd toch dat ze het altijd hebben over snelheidsduivels, maar nooit over voorrangsduivels, bumperduivels, enz.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 10 februari 2016 - 09:38:23 »
Vreemd toch dat ze het altijd hebben over snelheidsduivels, maar nooit over voorrangsduivels, bumperduivels, enz.
middenvakduivels, slalomduivels, ...

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 10 februari 2016 - 11:29:27 »

En de snelheidsuivels, dat beperkt zich dan tot uitsluitend de absolute snelheidsbeperkingen.  Da's namelijk makkelijker te verbaliseren. 

Stel je voor dat sjarels die met moeite hun eigen naam kunnen schrijven, ook nog 's een pv moeten opstellen, waarbij ze in hun vaststellingen elementen moeten weergeven waaruit blijkt dat de gereden snelheid onaangepast was.  :P
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Michel

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 10 februari 2016 - 13:17:01 »
Ik mis de camera´s die onaangepaste snelheidsbeperkingen vaststellen.
En natuurlijk voor al de onaangepaste snelheidsremmers en divers onaangepast wegmeubilair.
« Laatst bewerkt op: woensdag 10 februari 2016 - 13:20:12 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I