Suggesties zijn altijd welkom wanneer ze niet gepaard gaan met iemand af te zeiken.

Ik kan jou oprecht bevestigen dat het niet mijn bedoeling was jou af te zeiken. Als dat desondanks toch zo overgekomen is bij jou, dan spijt me dat, en bied ik jou hiervoor bij deze mijn welgemeende verontschuldigingen aan. Ik doe dit niet via PB, doch hier, om jou recht te doen tegenover de andere forumleden.
Mijn ongelukkige lapsus gaf bovendien niet weer wat ik bedoelde. In tegenstelling tot een ander verkeersforum, wordt hier geen discriminatie van bepaalde deelnemers geduld door naar een zo gering mogelijke drempel met andere deelnemers te streven, en onder meer niet op basis van de taalvaardigheid. Er mag hier gewoon voor niemand ook maar enige drempel zijn.
Wel vraag ik in de forumetiquette aan de deelnemers om, in hun eigen belang en uit respekt voor de anderen, zorg te besteden aan hun taalgebruik. Dit uiteraard ieder naar zijn vermogen en in een redelijke mate (dit is geen taalwedstrijd).
Ik bedoelde dan ook veeleer dat ik ervan overtuigd bent dat jij net iets beter kunt, als je dat zou willen.
Speciaal voor jou:
Ik ben geen technicus maar zelfs ik zou op het idee komen om eerst naar de modem en de kabels in huis te kijken en dan pas de oorzaak buiten huis zoeken, zeker als de buren wel verbinding hebben.
Geen wonder dat een breedbandverbinding in België zo veel duurder kost als in Nederland.
Ik ben geen technicus maar zelfs ik zou op het idee komen om eerst te kijken naar de modem en de kabels in het huis. Pas daarna zou ik de oorzaak buiten huis zoeken.
Dit geldt des te meer wanneer de buren wel verbinding hebben.
Is het zo beter?
Als ik heel eerlijk mag zijn, verkies ik de eerste versie.