Auteur Topic: Archief Belgische tunnels zou zijn opgegeten door muizen  (gelezen 971 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Archief Belgische tunnels zou zijn opgegeten door muizen
« Gepost op: woensdag 17 februari 2016 - 23:59:33 »
 ::) :o ::)

Ik denk dat er een nieuwe belgenmop in de maak is.  Het archief van de Brusselse tunnels ..... zou ..... zijn opgegeten door muizen :

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2620215/2016/02/17/Archief-Brusselse-tunnels-opgegeten-door-muizen.dhtml?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#link_time=1455748298

Citaat van: hln
oud-diensthoofd van de cel kunstwerken van Mobiel Brussel, onthulde dat een deel van de archieven in de jaren negentig gestockeerd werd in de brugpijlers van het Reyerscomplex.
"De muizen hebben zich aan de documenten tegoed gedaan", voegde Debuysscher er nog aan toe.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Archief Belgische tunnels zou zijn opgegeten door muizen
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 18 februari 2016 - 07:39:00 »
Het is toch ongelooflijk hoe incompetent onze overheid is. Gezien het al zo'n 20 jaar geleden is zal daar wel niemand meer verantwoordelijk voor worden.  >:(
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Archief Belgische tunnels zou zijn opgegeten door muizen
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 18 februari 2016 - 14:25:36 »
Ik denk dat er een nieuwe belgenmop in de maak is.

Man, je kunt niet geloven hoe graag ik nog elke dag op het web een Belgische krant inkijk. Daar gebeurt ten minste nog eens iets om mee te lachen. In vergelijking daarmee is het hier in Duitsland maar een saaie boel.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Archief Belgische tunnels zou zijn opgegeten door muizen
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 18 februari 2016 - 14:38:40 »
Probeer eens als tachograafplichtige werkgever tegen een controleur te zeggen dat het nu toch wel spijtig is dat de muizen al die schijven opgeknabbeld hebben. 

Doemme, nu in dit digitale tijdperk gaat dat niet meer natuurlijk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone