Auteur Topic: pech: de dashcam bewijst onschuld vrachtwagenchauffeur  (gelezen 1301 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
pech: de dashcam bewijst onschuld vrachtwagenchauffeur
« Gepost op: vrijdag 04 maart 2016 - 20:06:21 »
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/man_rijdt_tegen_paal_geeft_vra.html

Je voertuig niet meer onder controle hebben omdat je een dwaze inhaalbeweging uitvoert en crashen.  Nadien valselijk die vrachtwagen achter je de schuld ervan geven in de hoop de schade op hém te kunnen verhalen, en hem daarbij ook nog 's valselijk beschuldigen van vluchtmisdrijf. 

Goed bezig, jongen.  Ik denk dat déze idioot geluk heeft dat hij dit fratske niet met mij geprobeerd heeft.  't Zou begot zijnen beste dag niet zijn.  Eerst en vooral, diende ik op mijn beurt klacht in tegen hém, wegens twee lasterlijke aantijgingen.  Uiteraard zou ik niet nalaten om ook mijn werkgever een klacht te laten indienen tegen hem.  Immers: ook de naam van het bedrijf waarvoor de trucker reed, is besmeurd geweest.  En oh ja, als toemaatje zou ik ook nog 's zijn verzekeraar ervan in kennis stellen dat hun cliënt een poging tot verzekeringsfraude ondernomen heeft.

Hij zou toch maar groentjes lachen als ik met hem klaar was.

« Laatst bewerkt op: vrijdag 04 maart 2016 - 20:08:01 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: pech: de dashcam bewijst onschuld vrachtwagenchauffeur
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 04 maart 2016 - 21:48:11 »
Het is uiteraard weerzinwekkend wat die kerel geprobeerd heeft.

Maar ik voel me evenmin goed bij de reactie van zovele Nederlanders. Zoveel haat omdat de man een autochtoon en een moslim is... wat een droevige samenleving. Heel wat auteurs van dergelijke reacties zouden hier in Duitsland een ferme rekening gepresenteerd krijgen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: pech: de dashcam bewijst onschuld vrachtwagenchauffeur
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 04 maart 2016 - 22:15:51 »
Maar ik voel me evenmin goed bij de reactie van zovele Nederlanders. Zoveel haat omdat de man een autochtoon en een moslim is... wat een droevige samenleving. Heel wat auteurs van dergelijke reacties zouden hier in Duitsland een ferme rekening gepresenteerd krijgen.

Zie je helaas ook in sommige andere groepen, als er weer 's een foto gepost wordt van een gecrashte truck met een Pool, Roemeen, .... achter het stuur.  Soms érg bedroevend, ja.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: pech: de dashcam bewijst onschuld vrachtwagenchauffeur
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 05 maart 2016 - 20:25:12 »
Bert laten we het gewoon bij een vrachtwagenbestuurder houden, dat zijn volgens sommige allemaal cowboys.
Probleem is dat je als bange blanke man toch niet gelooft gaat worden als je zou zeggen dat je gediscrimineerd bent, wij moeten daar maar tegen kunnen.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: pech: de dashcam bewijst onschuld vrachtwagenchauffeur
« Reactie #4 Gepost op: zondag 06 maart 2016 - 05:54:48 »
Bert laten we het gewoon bij een vrachtwagenbestuurder houden, dat zijn volgens sommige allemaal cowboys.

Er hebben wel zeer vele vrachtwagenbestuurders jarenlang voor dat imago gezorgd, hé jo. Het zijn zeker niet allemaal cowboys, maar dat zijn er helaas toch velen. En dat uitgerekend voor beroepschauffeurs... droevig.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."