Auteur Topic: vader laat 9 jarig kind Porsche besturen tegen + 100 km/u in bebouwde kom  (gelezen 1189 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
vader laat 9 jarig kind Porsche besturen tegen + 100 km/u in bebouwde kom
« Gepost op: vrijdag 18 maart 2016 - 15:05:52 »
Trieste zaak:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2650737/2016/03/18/Volle-gas-Jongen-9-scheurt-met-Porsche-van-papa-door-centrum-Jabbeke.dhtml?utm_source=hootsuite&utm_medium=Social&utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws

Je Porsche toevertrouwen aan een kind van 9, en hem aanmoedigen om méér dan 100 km/u in de bebouwde kom te scheuren ?  ::) 

Ik hoop dat dit verhaal niet klopt en op 1 of andere manier geënsceneerd is voor een reclamestunt of zoiets.  Otherwise: den bak in met zo'n vader.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
Re: vader laat 9 jarig kind Porsche besturen tegen + 100 km/u in bebouwde kom
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 18 maart 2016 - 19:45:40 »
Mijn kinderen waren niet veel ouder toen ze met de auto mochten rijden, op mijn prive grond wel te verstaan.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 18 maart 2016 - 21:47:00 »
Mijn kinderen waren niet veel ouder toen ze met de auto mochten rijden, op mijn prive grond wel te verstaan.

En wellicht heb je ze daarbij ook niet aangespoord om op die privé grond sneller dan 100 km/h te rijden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 19 maart 2016 - 12:24:14 »
Zo groot is mijne grond niet. :D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien