Auteur Topic: bange vrachtwagenchauffeur  (gelezen 1843 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
bange vrachtwagenchauffeur
« Gepost op: dinsdag 26 april 2016 - 10:46:40 »
Twee vrachtwagenchauffeurs stoppen aan een snelwegparking om hun rusttijd te nemen. 
Ze hebben wel een hongertje, dus gaan ze de snackbar binnen. 
Beiden bestellen een cola en een pakje frieten.  Even later komen er twee motards van de WPR binnen. 
Beiden kijken nors naar de twee vrachtwagenchauffeurs.  De ene neemt het pakje friet van 1 van hen af, zijn collega neemt ook nog z'n drankje af. 
De bestolen chauffeur zegt niks, staat op, en gaat naar buiten.
De twee agenten proesten het uit.  "Zeg, uwe collega is maar nen bangerik hé."
"Ja", zegt de collega. "En met ne camion rijden, kan hij ook al niet.  Hij heeft zonet twee politiemoto's platgereden."
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: bange vrachtwagenchauffeur
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 26 april 2016 - 17:19:22 »
En toen zal het bij die agenten wel gedaan geweest zijn met lachen.

Een flik kan trouwens niets doen met een pakje frieten. Want hij houdt het in zijn linker hand, en nog vóór hij de eerste friet gegeten heeft, draait hij die hand om om naar zijn uurwerk te kijken.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 27 april 2016 - 00:59:45 »
Had hem gisteren ook al op Belgische chauffeurs gelezen.
Stond vandaag nog een goede op.

Een meisje tegen haar vader:
"Mijn nieuwe vriendje zei iets dat ik niet snap, hij zei: dat ik een goede chassis had, 2 mooie airbags en een fantastische bumper.
Wat bedoelde hij daarmee?"
De vader tegen zijn dochter:
"Zeg maar tegen je vriendje dat als hij de motorkap opent en zijn peilstok gebruikt om de olie te peilen, dat ik hem een gratis servicebeurt geef waardoor zijn motor niet meer start en zijn uitlaat eraf valt."
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 27 april 2016 - 13:22:27 »
En toen zal het bij die agenten wel gedaan geweest zijn met lachen.

Een flik kan trouwens niets doen met een pakje frieten. Want hij houdt het in zijn linker hand, en nog vóór hij de eerste friet gegeten heeft, draait hij die hand om om naar zijn uurwerk te kijken.

Dat heeft m'n vader ooit meegemaakt bij een sollicitant.  Hij had een kaderfunctie binnen een bedrijf dat aan de industrie oa inkjetprinters installeert, onderhoudt en herstelt.  Voor sollicitanten werd de nodige tijd uitgetrokken, en zij kregen een drankje of koffie aangeboden.  Deze had een blikje cola met een glas gekregen van m'n vader.  1 Van de standaardvragen die m'n vader stelde, was of de sollicitant het bedrijf kende, en of hij een idee had welke bedrijven zoal klant bij hen waren.  De sollicitant had niet meteen een pasklaar antwoord, waarop m'n vader hem antwoordde: "Wel, op dat blikje cola dat u nu gaat uitgieten, staat onderaan een vervaldatum.  Welnu, die is geprint door onze inkjetprinter".

De sollicitant had het blikje toen al geopend, en het onvermijdelijke gebeurde.  Ipv het blikje omhoog te houden, draaide hij natuurlijk het blikje meteen om, en hij morste alles onder cola.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone