Auteur Topic: Terreinwagen kapsesit bij eenzijdig ongeval  (gelezen 771 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Terreinwagen kapsesit bij eenzijdig ongeval
« Gepost op: woensdag 20 juli 2016 - 22:10:19 »
Iemand knalt op een geparkeerde auto, eenzijdig ongeval! Ik ken de buurt en volg een discussie over het ongeval op Facebook.

http://www.gva.be/cnt/blkma_02391479/terreinwagen-kapseist-op-pulsebaan

Wat vinden jullie hiervan? De bekrompen vlaming vindt het allemaal ok omdat er geen gewonden zijn gevallen. Hoe dan ook is er iemand zijn auto kwijt door een grove fout van een bestuurder, met alle ongemakken die daarbij horen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Terreinwagen kapsesit bij eenzijdig ongeval
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 20 juli 2016 - 23:30:22 »
Hoe kan iemand ZO verstrooid zijn ?  Gevalletje GSM-gebruik ?  Rijden onder invloed ? 

Het is hoegenaamd niet OK.  Maar déze kerel heeft dikke mazzel, dat hij enkel materiële schade berokkend heeft.  Ja, dat is érg vervelend voor de betrokken eigenaar.  Die zit nu zonder auto, en eer het gedoe met de verzekeringen afgehandeld is, is hij wel euh .... enkele daagjes ouder.  Ondertussen zit de betrokken eigenaar toch maar zonder auto, en moet hij daar een oplossing voor te zien te vinden.  En hopelijk komt de verzekering afdoende tussen in de kosten die hij daartoe moet maken. 

Hopelijk leert hij er nu iets uit, en past hij z'n rijgedrag aan ..... voordat er menselijk leed te betreuren valt.  Want da's nog altijd onnoemelijk véél erger.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone