Auteur Topic: Eindelijk eens een nuttige tool om de kosten van een auto te berekenen.  (gelezen 16206 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Eindelijk eens een nuttige tool om de kosten van een auto te berekenen.
« Reactie #45 Gepost op: woensdag 30 november 2016 - 10:19:50 »
In de Model X is de voorruit echt extreem, ze loopt door tot achter de inzittenden van de eerste rij. Ze komt wel niet te dicht bij je hoofd.

Dat zal niet lang duren als je zelfs tegen lage snelheid onder een oplegger rijdt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline steve

• Gevorderde
« Reactie #46 Gepost op: donderdag 01 december 2016 - 08:19:09 »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #47 Gepost op: donderdag 01 december 2016 - 17:41:29 »
@Jozef: https://electrek.co/2016/11/29/tesla-model-s-crash-truck/

* mic drop *

Ja, die foto heb ik gezien, en ik nodigde uit om ook eens de kleine foto rechts onderaan te bekijken.

Vergeet niet dat bij een aanrijding vooraan, ondanks een perfect gedragen gordel met Gurtstrafer (sorry, ik kan er even niet opkomen hoe dat in het Nederlands heet, die pyrotechnische inrichting die bij een aanrijding de gordel extra aantrekt) en een airbag, je hoofd toch nog een heel eind naar voor vliegt. Je hebt immers maar een driepuntsgordel.

Dat is ook bij mijn ongeval gebeurd. Daarna had ik nog plaats genoeg om in de auto te zitten, maar tijdens de impact ben ik met mijn voorhoofd tegen het dak geknald.

Wat is * mic drop *? Een microfoon die je laat vallen?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."