Auteur Topic: luk alloo bij de wegpolitie : stuurmanskunsten van beroepschauffeur  (gelezen 819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
luk alloo bij de wegpolitie : stuurmanskunsten van beroepschauffeur
« Gepost op: zaterdag 12 november 2016 - 08:00:23 »
Chauffeur rijdt éérst een (nagenoeg lege) parking voor vrachtwagens voorbij.  Als hij dan 10 km verderop zich vastrijdt in de klassieke ochtendspits, beslist hij om op de pechstrook zijn verplichte rusttijd op te nemen.  Als de WPR langskomt, doet hij éérst alsof hij er niks van verstaat.  Daarna veinst hij allerhande technische mankementen .... totdat de politie te kennen geeft dat zij een depanneur zullen vorderen.  Dan is het ineens niet meer nodig.  Of wat had je gedacht ?

Enfin, de man moet de politie volgen naar de eerstvolgende afrit, waar de politie hem zal verbaliseren.  Let dàn even op de ... kuch .... stuurmanskunsten van deze sjarel :

https://www.facebook.com/ynse.gevaert/videos/1212102942181585/

Die werkt voor een hongerloon, is zowat 1000 km van huis, en beheerst zijn voertuig absoluut niet.  't Is eerder de vrachtwagen die met de chauffeur op stap gaat ipv omgekeerd.  Beeld je eventjes in, dat hij zijn voertuig ergens moet opstellen waar er niemand is om achteropkomende bestuurders even mee in de gaten te houden en/of te waarschuwen.

Brave jongen, maar vroeg of laat verongelukt hij ermee.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 12 november 2016 - 10:38:39 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone