Auteur Topic: 6de supercharger in Belziek op komst!  (gelezen 984 keer)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
6de supercharger in Belziek op komst!
« Gepost op: zaterdag 25 maart 2017 - 21:56:40 »
Momenteel hebben we in Belziek 5 superchargers= Nijvel, Machelen, Aartselaar, Gent en Aarlen. Dit geeft een probleem in Wallonië. Nijvel is maar net onder Brussel en Aarlen ligt helemaal in het zuiden. Er is een supercharger aangekondigd in Verviers met 8 stalls, zoals gewoonlijk aan een Van Der Valk hotel. Omdat het gat aan superchargers zich ook verderzet in de Eiffel in Duitsland, lost deze supercharger dat voor een stuk op. Een ritje naar de Moezel via de E42 behoort zo tot de mogelijkheden.
Ik heb geruchten gehoord dat er nog ééntje bijkomt in Wallonië.

De charger in Verviers is voor mij persoonlijk een mooie locatie. Ik rijd regelmatig naar Montabaur en heb daarvoor twee mogelijke routes. De route via Keulen biedt een supercharger in Mogendorf. De route via Koblenz biedt een supercharger in Erfstadt. Ik heb deze superchargers nodig als ik in Duitsland aan hogere snelheden wil rijden. De supercharger in Verviers geeft me de mogelijkheid om terug te komen via de Moezel. De afstand tot de supercharger bedraagt dan 250 km, makkelijk haalbaar met ruimte om me wat uit te leven op de A60 (Wittlich - Sankt Vith).
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519