Auteur Topic: klungelige Oekraïner rijdt zich VIJF keer achtereenvolgens vast in de berm  (gelezen 886 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
klungelige Oekraïner rijdt zich VIJF keer achtereenvolgens vast in de berm
« Gepost op: zondag 12 februari 2017 - 09:16:59 »
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170212_02725831/klungelige-trucker-rijdt-zich-5-keer-vast-in-berm

Het is al niet bijster snugger om zodanig slecht uit z'n doppen te kijken dat hij een soort wandelweg indraait ipv de stadsautoweg omheen Heerlen.  Nog dommer om toch maar door te zetten en zich vast te rijden in de berm, zodat er een depanneur met twee takelwagens moet uitrukken om 'm weer op de rijbaan te helpen.  Maar om nu vervolgens nog maar liefst VIER keer opnieuw in die berm te rijden ....

Sorry, maar dan hoort zo iemand niet op de bok te zitten.  Dat is iemand die geen idee heeft waarmee hij bezig is.  Een béétje chauffeur moet toch iets of wat kunnen inschatten hoe lang en breed zijn combinatie is, en hoeveel plaats er nodig is. 

Een inschattingsfout maken en zich vastrijden in de berm, nog tot daar toe.  Maar na de tweede, of hooguit derde keer hadden ze die paljas van achter het stuur moeten halen ! Nu ja, ze zijn toch zo goedkoop, meneer ....
« Laatst bewerkt op: zondag 12 februari 2017 - 09:24:32 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone