Auteur Topic: GTA in Harelbeke en Deerlijk?  (gelezen 828 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
GTA in Harelbeke en Deerlijk?
« Gepost op: maandag 29 mei 2017 - 11:04:04 »
Uit De Standaard:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170529_02901955

Meerdere carjackings, meerdere doden, ... Het lijkt wel op een potje GTA!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: GTA in Harelbeke en Deerlijk?
« Reactie #1 Gepost op: maandag 29 mei 2017 - 15:18:37 »
Dan wil je al eens iemand gaan helpen die onder een vrachtwagen gereden is...

Citaat van: De Standaard
Het koppel kon nog net mee in hun eigen wagen springen, voor de carjacker ermee wegreed.

Wat achteraf niet echt een goede beslissing lijkt geweest te zijn: de vrouw zwaargewond, de man dood.

Ik zou integendeel gedaan hebben wat ik kon om zo snel mogelijk ver weg te zijn van die gevaarlijke crimineel. Een mensenleven is veel meer waard dan een auto.

Ik heb natuurlijk gemakkelijk praten, maar de betrokkenen hebben onder zeer zware stress extreem snel moeten beslissen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: GTA in Harelbeke en Deerlijk?
« Reactie #2 Gepost op: maandag 29 mei 2017 - 20:52:05 »
Citaat
Nog volgens VTM Nieuws zou de carjacker gevlucht zijn na een geval van huiselijk geweld. De man zou zijn vrouw met een mes hebben neergestoken.

Als deze info klopt (en onder voorbehoud daarvan) .....

Hoe het zo ver kan komen, dat iemand z'n partner wat wil aandoen met een mes, is al moeilijk te vatten.  Maar ik snap nog veel minder wat deze man bezielt om onschuldigen, die niks met zijn privé-situatie te maken hebben, mee de dieperik in te sleuren.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: GTA in Harelbeke en Deerlijk?
« Reactie #3 Gepost op: maandag 29 mei 2017 - 22:58:10 »
Mensen die denken dat ze niets meer te verliezen hebben, zijn uiterst gevaarlijke mensen.

Waarom gaan sommige mensen die uit het leven willen stappen, daartoe spookrijden, wijl de kans reëel is dat ze de aanrijding overleven, en er toch manieren genoeg zijn om te vermijden dat onschuldige medemensen daarbij zwaar gewond, voor de rest van hun leven verminkt of gedood worden, met alle gevolgen vandien voor de nabestaanden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."