Auteur Topic: festivalgangers woedend op parkeerbeleid Rock Werchter  (gelezen 800 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
festivalgangers woedend op parkeerbeleid Rock Werchter
« Gepost op: zaterdag 01 juli 2017 - 16:30:41 »
Citaat
festivalgangers woedend op parkeerbeleid Rock Werchter

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170630_02951616

De ergernis was groot, op Twitter verwees de organisatie telkens naar de geschreven regels. “De parkings worden, op The Hive na, uitgebaat door plaatselijke verenigingen. De stickers zijn parkinggebonden: rij je even weg en is er nadien nog plaats op de parking waarvoor je een sticker had aangekocht, dan kan je er opnieuw parkeren. Is de parking vol, dan dien je een sticker voor een andere parking te kopen.”

Ik kan de frustratie van de festivalgangers ergens wel begrijpen.

Ofwel laat je hen betalen voor een vierdaags ticket.  Maar dan mag toch redelijkerwijs verwacht worden, dat wie zo'n vierdaags parkeerticket koopt, ook in de gelegenheid zal zijn om gedurende vier dagen daar te parkeren.  Ofwel hanteer je een beleid wegrijden = parkeerplek kwijt, maar werk dan uitsluitend met dagtickets en verkoop dan géén vierdaagse tickets.  Het is toch het éne of het andere, niet ?

Nu rinkelt de kassa nogal.  Er worden immers vierdaagse parkeertickets verkocht, wijl op voorhand al kan voorzien worden dat de dienst waarvoor betaald werd aan velen nooit geleverd zal kunnen worden, onder het slappe voorwendsel dat de betrokkene dan maar niet tijdelijk had moeten wegrijden.  Sorry, maar dàt lijkt me boerenbedrog.  Er zijn dan immers véél meer parkeertickets verkocht dan er beschikbare parkeerplaatsen waren.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 01 juli 2017 - 19:28:07 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: festivalgangers woedend op parkeerbeleid Rock Werchter
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 01 juli 2017 - 21:48:39 »
Vergelijk: een hotelkamertje geboekt.  's Avonds nog even op stap, sleutel aan de balie afgegeven. Terug komen, oei ! de kamer is reeds verpatst aan andere mensen...  >:(