Waarom rijden ze door? Ze zijn het nooit geweest.
Als ze op een parking tegen je wagen rijden, je was er nog bij, je zegt er iets van, dan ontkennen ze nog. 
Dat heeft 'r ook ene geprobeerd voorjaar 2015 ... gelukkig dat ik net buitenkwam toen.
Ik vond al dat hij veel te dicht langs mijn zijkant stond, hij reed ook plots door.
Ik voelde nattigheid en heb direct z'n nr-plaat gekeken en gememoriseerd, dan opgeschreven en 5 minuten later vlak naast de scanner bij onze vrienden van de scheepvaartpolitie binnen gestapt ... 20 minuten later zat de vluchtmisdrijver daar "ook" al ...
Hij had het "niet gevoeld" dat hij tegen mijne tuut "schuurde" en een 23cm brede en 2,16m lange kras (van halverwege de voordeur tot halverwege de achterdeur) "gezet" had.
Dat zijn bumper vol blauwe verf hing en wat losser/schever zat dan 30 minuten daarvoor, viel 'm ook "net op", toch als de agenten hem het lieten zien ...
Mijn omnium-verzekering bedankte hem/zijn firma/zijn verzekering met een factuur van 6.000+ euro

...
Velen hebben het geluk niet dat ik die dag wel had ... (en dan was 't nog maar enkel schade aan de auto's)