Auteur Topic: Auto's in de remmen: "U rijdt 188 kilometer per uur"  (gelezen 1926 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Auto's in de remmen: "U rijdt 188 kilometer per uur"
« Gepost op: zondag 24 december 2017 - 19:18:19 »
Citaat van: GVA
Auto's in de remmen: "U rijdt 188 kilometer per uur"

In Pijpelheide (Heist-op-den-Berg) leek het zondag alsof er snelheidsduivels tegen 188 kilometer per uur door de bebouwde kom raasden. Al bleek dat gelukkig niet écht het geval. Een snelheidsindicatiebord was het noorden even kwijt en gaf aan dat iedereen die er passeerde tegen 188 kilometer per uur reed. Meer dan één verbaasde automobilist ging in de remmen bij het passeren van het oplichtende bord.

http://www.gva.be/cnt/blbpr_03265674/auto-s-in-de-remmen-u-rijdt-188-kilometer-per-uur

Hopelijk gebeuren snelheidsmetingen waarbij geflitst wordt met wat meer ernst.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
Re: Auto's in de remmen: "U rijdt 188 kilometer per uur"
« Reactie #1 Gepost op: zondag 24 december 2017 - 22:08:38 »
En die bestuurders die dan nog in de remmen gaan ..... zouden die dan niks aan hun zintuiglijke waarnemingen mankeren ? 

Hier in onze gemeente hebben we ook op verschillende plaatsen zo'n snelheidsmeter staan.  Ik weet al jàren dat als ik 50 km/u op mijn kilometerteller rij : dan geeft de éne aan dat ik 45 km/u rij, wijl de andere aangeeft dat ik 55 km/u rij ....

Ik weet toch 100 % zeker dat ik nooit zou remmen, en dat ik écht wel zou weten dat m'n snelheid nog niet in de buurt komt van 188 km/u.
« Laatst bewerkt op: zondag 24 december 2017 - 22:14:47 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: Auto's in de remmen: "U rijdt 188 kilometer per uur"
« Reactie #2 Gepost op: zondag 24 december 2017 - 23:09:07 »
Stel je voor, Bert, dat je daar met je vrachtwagen rijdt, en dat ding beweert dat je 188 km/h rijdt...  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Ook hier rijdt u 188 kilometer per uur: opnieuw bord met kuren
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 26 december 2017 - 20:36:51 »
And the soap goes on...

Citaat van: GVA
Ook hier rijdt u 188 kilometer per uur: opnieuw bord met kuren

De auto's die voorbij rijden op de Isschotweg in Itegem (Heist-op-den-Berg) krijgen op het snelheidsindicatiebord richting centrum te zien dat ze maar liefst 188 kilometer per uur rijden. Het is al de tweede melding van een technisch defect dat voor grote ogen zorgt bij de weggebruikers.

http://www.gva.be/cnt/blbpr_03266304/ook-hier-rijdt-u-188-kilometer-per-uur-opnieuw-bord-met-kuren