Auteur Topic: Trein vertrekt, maar laatste wagon blijft staan in station  (gelezen 861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Trein vertrekt, maar laatste wagon blijft staan in station
« Gepost op: donderdag 05 april 2018 - 00:18:28 »
Citaat van: Het Laatste Nieuws
Trein vertrekt, maar laatste wagon blijft staan in station

OOSTENDE Enkele passagiers van een IC-trein met bestemming Brussels Airport keken gisterenavond vreemd op toen hun trein rond 21 uur in het station van Oostende zou vertrekken. De locomotief en de eerste wagon reden weg, maar de tweede (en laatste) wagon bleef gewoon op de sporen staan.

https://www.hln.be/regio/oostende/-trein-vertrekt-maar-laatste-wagon-blijft-staan-in-station~a4b619ac/

 :o
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Trein vertrekt, maar laatste wagon blijft staan in station
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 05 april 2018 - 17:48:35 »
Het doet me denken aan de vrachtwagenbestuurder die door de politie tegengehouden wordt. "U heeft maar één achterlicht" zegt de politieman. De chauffeur stapt uit om te komen kijken, en begint te vloeken dat het niet meer schoon is. "Waarom vloekt U zo?" vraagt de agent, "zo erg is dat nu toch ook weer niet". "Neen, dat licht niet," zegt de vrachtwagenbestuurder, "maar mijn oplegger hangt er niet meer aan".
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."