De werken zijn er nog niet gedaan, nog een jaar geloof ik. In die tijd moeten nog een aantal bruggen gebouwd worden etc. Enfin, blijkbaar rijden we nu al een stukje over de definitieve situatie en nog stukken "voorlopige situatie". 'k Zal 't 1 van de weken wel zien, als ik op de rit rij die in Niel-bij-As begint.
En gewoon zo'n bord zetten "ten informatieven titel" veel eerder dan een verbodsbord, wat zou daar mis mee zijn? (dus een soort aanwijzingsbord ipv een verbodsbord). Bvb die Randweg Eindhoven: als ik langs daar naar Kinrooi reed vanuit Loenhout, gewoon effe de verkeersborden in 't oog houden ipv gps. Ik hoefde dat ding niet af te zetten, noch te manipuleren, noch weer op te zetten al rijdend.... Gewoon ter plaatse voortgaan op de (soms nog voorlopige) verkeersborden en verkeerssituatie. Eenmaal goed en wel doorheen de werken, kon ik weer verder met de GPS. Die pikt vanzelf wel weer in.