Auteur Topic: douane kan verkeersboetes innen  (gelezen 1952 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
douane kan verkeersboetes innen
« Gepost op: woensdag 03 juli 2013 - 08:49:00 »
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/journaal/EP_130702_JO7?playlist=7.39640&video=1.1667858

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1413750/douanier-houden-voertuig-aan-de-kant-bij-onbetaalde-verkeersboete.aspx

Achterstrallige verkeersbelastingen, verkeersboetes, en zelfs penale boetes kunnen vereffend worden via een betaalterminal.  Wie niet kan/wil betalen, krijgt een wielklem.  Wie na 30 dagen nog steeds niet betaald heeft, riskeert dat zijn auto gedwongen verkocht wordt.

Via de belastingen werd al 122 miljoen euro gerecupereerd.  Nu dit weer.  En oh ja, dat akkefietje van de schending van de privacy als de betrokken camera-voertuig zélf zou rijden, zou ook nog wettelijk geregeld worden.  Belziek heeft geld nodig, zo te zien.
« Laatst bewerkt op: woensdag 03 juli 2013 - 09:12:56 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: douane kan verkeersboetes innen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 03 juli 2013 - 16:08:17 »
Je zult het maar tegenkomen met een auto waarvan je de eigenaar niet bent, doch waarvan de eigenaar een boete niet betaald heeft...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 03 juli 2013 - 16:13:42 »
When in Rome, do as the Romans do.  When in Belgium, do as the Belgians do.  Auto laten staan, dan.  't Is toch niet de uwe ....  :D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 03 juli 2013 - 16:18:56 »
When in Rome, do as the Romans do.  When in Belgium, do as the Belgians do.  Auto laten staan, dan.  't Is toch niet de uwe ....  :D

Jaja, en dan te poot verder met al mijn bagage op mijn rug zeker...  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."