Auteur Topic: Moto kopen of niet?  (gelezen 3772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #15 Gepost op: maandag 22 februari 2016 - 08:49:05 »
De eerste pendel naar het werk zit er op met de moto. Ik ben deze morgend zeer vroeg vertrokken zodat ik nog voor de file kon rijden. Het was druk, maar niet fel vertraagd. Filefilteren hoeft nog niet direct, ik ben gewoon met het verkeer meegereden.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 18 maart 2016 - 12:53:45 »
We zijn ondertussen 4 weken verder en dat betekent:

- 2200 km gereden
- 17 ritten met de moto naar het werk (3 met de auto)

 ;D
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 18 maart 2016 - 12:58:37 »
En: behoor je tot de motorrijders die al gevallen zijn, of tot die welke nog gaan vallen?  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #18 Gepost op: vrijdag 18 maart 2016 - 19:44:15 »
Dit weekend is het opstartweekend, kun je jezelf gaan testen, beetje bijscholen.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #20 Gepost op: vrijdag 18 maart 2016 - 21:49:27 »
Dit weekend is het opstartweekend, kun je jezelf gaan testen, beetje bijscholen.

Het artikel waar je naar verwijst, heeft het evenwel over het weekend van 23 en 24 april.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #21 Gepost op: vrijdag 18 maart 2016 - 22:40:47 »
Dit weekend is het opstartweekend, kun je jezelf gaan testen, beetje bijscholen.

Het artikel waar je naar verwijst, heeft het evenwel over het weekend van 23 en 24 april.  ;)

Dat artikel, was ik.  Mss heeft Jo het nog over een ander startweekend .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #22 Gepost op: zaterdag 19 maart 2016 - 12:27:56 »
http://dagvandemotorrijder.be/  Ok niet een opstartweekend maar toch gratis mee te nemen ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #23 Gepost op: woensdag 30 maart 2016 - 14:55:15 »
https://www.touring.be/nl/ledenvoordelen/touring-moto-day-9-april-2016 geen idee wat het kost en of je effectief lid moet zijn, ik kreeg de aanbieding door mijn lidmaatschap bij bfov (oldtimers club), daar stond ook niets bij van lid enz..
« Laatst bewerkt op: woensdag 30 maart 2016 - 14:56:55 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #24 Gepost op: donderdag 31 maart 2016 - 12:08:49 »
geen idee wat het kost en of je effectief lid moet zijn

Staat toch duidelijk op de webpagina waar je naar verwijst:

Citaat
Schrijf je in voor 5 april 2016 voor dit gratis event !
Leden zowel als niet leden zijn welkom.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #25 Gepost op: donderdag 31 maart 2016 - 12:11:29 »
 :-[ :-[
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Moto kopen of niet?
« Reactie #26 Gepost op: donderdag 31 maart 2016 - 12:31:00 »
:-[ :-[

 ;D

Geen probleem, jo, dat gebeurt mij ook dat ik zoiets overzie, daarvoor zijn we hier samen.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."