Auteur Topic: Schouppe wil bumperkleven strenger bestraffen  (gelezen 2600 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Schouppe wil bumperkleven strenger bestraffen
« Gepost op: donderdag 10 juli 2008 - 15:17:36 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
Re: Schouppe wil bumperkleven strenger bestraffen
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 10 juli 2008 - 15:29:02 »
Dit is natuurlijk alleen maar aan te moedigen. Bumperkleven is inderdaad zeer gevaarlijk en hoort ook zwaar bestraft te worden. Ik vind wel dat men de meest voorkomende oorzaak van bumperkleven dan moet bestraffen en dat is het onnodig links blijven rijden op de snelweg. Deze morgend heb ik weer eens 5 km achter een idioot mogen rijden die 105 km/u op de linker rijstrook van de E17 voldoende vond. Een mens gaat van minder bumperkleven.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 10 juli 2008 - 17:20:50 »
De onschuldige chauffeurs kunnen hierdoor ook minder veiligheidsafstand houden zonder de hele tijd ingehaald te worden.
Inderaad, goed dat er eindelijk eens een politicus roept dat er meer tegen opgetreden moet worden al is het wel heel erg laat. Maar beter laat dan nooit.
Een hogere straf is wel weinig nuttig wanneer de pakkans zo laag is als op dit moment het geval is. Er is te weinig verkeerspolitie op de weg (ja, om te speedgunnen ::)), gewone politieagenten treden hier weinig tegen op wanneer ze het zien, de camera wordt hier niet voor ingezet...
Ik raad CD&V'er aan om er ook op aan te dringen dat de politie veel meer doet om dit te handhaven.
Wat heb je aan al dat overdreven flitsen wanneer de automobilisten als dominosteentjes achter elkaar zitten, sommigen door gebrek aan inzicht, anderen omdat ze niet willen dat er de hele tijd mensen inhalen om recht voor jouw neus in te voegen in het zogenaamde gat.

Offline Rafael

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 10 juli 2008 - 17:27:48 »

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 10 juli 2008 - 21:50:11 »
Waarom de boetes verhogen wanneer er maar op 1 ding effektief opgetreden wordt. (met effektief bedoel ik eigenlijk overdreven.rara wat zou dat zijn dat ene ding)

Offline e49Memling

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 29 juli 2008 - 14:33:31 »
In de tijd dat Schouppe mijn baas was had hij er niets op tegen dat alles heel kort achter mij reed....  ;D ;D ;D

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 29 juli 2008 - 18:59:23 »
In de tijd dat Schouppe mijn baas was had hij er niets op tegen dat alles heel kort achter mij reed....  ;D ;D ;D

Dat kan ik me voorstellen. Als de afstand tussen de locomotief en de wagons vergroot, is er iets fout gelopen bij het aankoppelen.  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."