1 GB schijfruimte en 50 GB traffiek per maand heb ik nu al voor 4,95 Euro per maand. Zie http://www.all-inkl.com/index.php?content=angebote_webpremium, formule L. 
Dat is dus afgerond 60 euro per jaar? En ik dacht dat mijn Nederlandse host al zo goedkoop was.. Voor jouw pakket zou ik daar 17 euro per maand mogen neerleggen.. Een 184 euro per jaar dus, excl. 19% BTW. De service is natuurlijk wel top daar, alsook de snelheid. Maar gelukkig wordt mijn website gesponsord dan 
Die 4,95 Euro van mij is inclusief BTW (zal volgend jaar wel iets omhoog gaan als de Duitse BTW van 16% naar 21% stijgt). Mijn pakket is het goedkoopste bij Neue Medien Münnich waarbij je PHP en MySQL hebt, die ik alvast voor het forum nodig had.
En lees er de Duitse vakpers maar op na: Neue Medien Münnich behoort tot één van de betrouwbaarste providers in Duitsland. Bovendien rekenen ze maar heel weinig aan per GB als ik toch eens de 50 GB per maand zou overschrijden.
In de prijs van 4,95 Euro per maand is uiteraard ook de Belgische domeinnaam inbegrepen.
Als buitenlander ben ik er wel verplicht om 1 jaar vooraf te betalen, omdat ze geen domiciliëring op een Belgische bankrekening kunnen hebben. Maar in ruil daarvoor krijg ik dan, net als de Duitsers die vrijwillig 1 jaar voorafbetalen, nog eens 10% korting.
Zolang ik het kan, zal ik mij van sponsoring onthouden, zodat ik in volledige onafhankelijkheid van wie dan ook kan publiceren.