Van Gompel is ook duur, trouwens. Niets ten nadele van z'n werk en onderdelen trouwens. Als je voor een echt oudere Citroën iets zoekt is de kans het grootst dat je 't bij hem vindt.
Ikzelf ga voor werkzaamheden het liefst naar Hegru. Of naar Ton van Soest in Bosschenhoofd.
De prijs voor een comfortbol met demonteren en monteren inbegrepen vinden wij 50 € per bol niet overdreven, Daffodill. Vorige week hadden we een probleem met de vuldarm van de ruitensproeiertank die was losgekomen. In het slechtste geval, indien de tank een barst had vertoont, had ons een tank 10 € gekost. Vindt ik persoonlijk zeker niet overdreven.
Driemaal heeft men hier in het Antwerpse een nieuwe leiding gestoken aan de hydraulische pomp. Opnieuw problemen op weg van garage naar huis. Telefonisch contact met JPG genomen en meteen was de oorzaak bekend. Door een defect binnen in de pomp kreeg elke nieuwe leiding een vervorming aan de konische aansluiting/koppeling. De prijs voor een gereviseerde pomp met garantie en plaatsing + nieuwe leiding viel heel goed mee. De prijs die men hier in België voreg was om te duizelen. Voor 1/4 van prijs was ik gesteld bij JVG. Te zeggen 150 € voor de pomp. Hier in België sprak er eentje de prijs uit voor een pomp met demonteren, monteren en leiding voor de prijs van 1.240 €. De verplaatsing van 192 km over en weer is voor mij toch de moeite inzake prijs, kwaliteit en de service aan ons voertuig.