Vandaag weer meegemaakt:
Een zoveelste herinnering van Telenet voor zogenaamd facturen (die ik nooit gezien heb) voor een aansluiting die al anderhalf jaar opgezegd is, althans flinke pogingen toe gedaan en er een jaar van uit gegaan dat het eindelijk in orde was, en weerom met een volledig nieuw uit de lucht gegrepen bedrag.
Nu iets meer dan de helft van wat ik voor enkele maanden aangerekend kreeg.
Dit keer door een gerechtsdeurwaarder en dit
zonder enige tussenkomst van
geen enkele rechterlijke macht.
In tegenstelling tot wat je van een gerechtsdeurwaarder zou verwachten wordt, naar aloude gewoonte, elke vorm van communicatie afgewimpeld of ronduit geweigerd wanneer je zegt wie je bent en waarover het gaat.
Dus zit er blijkbaar niets anders op dan hopen dat de rechter zo snel mogelijk de knoop doorhakt want deze situatie is zo stilletjes aan onhoudbaar want zelf kun je niks ondernemen behalve een hartkwaal opdoen door de stress.
Over de
ombudsdienst heb ik ook mijn twijfels gezien de aard van de klacht en de vele berichten die ik her en der al gelezen heb.
De nieuwe niet Telenet aansluiting hier ligt al klaar, nu enkel nog wachten op de installatie en dan maar hopen dat de ellende met Telenet zich niet herhaald.
We hebben in ieder geval al de belofte van Mobistar gekregen dat het niet zo zal zijn.