Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906162 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline Daffodil31LE

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Man
  • Pienter Pookje
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1306 Gepost op: maandag 22 november 2010 - 12:04:52 »

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1307 Gepost op: maandag 22 november 2010 - 12:06:50 »
60 km gedaan aan een gemiddelde snelheid van 63 km/u met een verbruik van 4,1 L / 100 km. Het wordt nog wat :)
op circuit gaan rijden ?  ;)

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1308 Gepost op: maandag 22 november 2010 - 12:54:07 »
Is staatsveiligheid (of wie bolt er met Toyota 4X4) het geld bij de banken aan het halen?
In schilde 2 van die Suv's dwars over de baan, kwam niets door, maar snel binnendoor geknots. ;D

In Oelegem zijn ze de witte belijning aan het herdoen, zou natuurlijk beter zijn als ze eerst met een borstelwagen de boel opkuisen want denk dat het niet echt duurzaam is op het zand verven. ::)
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1309 Gepost op: maandag 22 november 2010 - 13:58:04 »
« Laatst bewerkt op: maandag 22 november 2010 - 13:59:49 door Rafael »

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1310 Gepost op: maandag 22 november 2010 - 16:23:35 »
Werken in Nederland? De A67 is wel een heerlijk rustige baan :).

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1311 Gepost op: maandag 22 november 2010 - 17:14:13 »

wooter

  • Gast
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1312 Gepost op: maandag 22 november 2010 - 18:25:10 »
Qua ervaring heb ik zeker niet te klagen gehad over werken in Nederland, maar het belastingsstelsel en de gezondheidszorg is anders geregeld, en eigenlijk kwam ik er persoonlijk financieel niet beter uit. Maar dat lag ook meer aan het bedrijf dan aan Nederland in z'n geheel.

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1313 Gepost op: maandag 22 november 2010 - 18:35:10 »

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1314 Gepost op: dinsdag 23 november 2010 - 23:20:06 »

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1315 Gepost op: dinsdag 23 november 2010 - 23:38:57 »
Rafael ik vandaag zoeken achter mijnen auto, zie dat hij links naast die Peugeot staat. ;D 't is ni waar ze, maar het is wel dezelfde.

Vandaag rij ik 40/uur het dorp buiten, geen probleem want niemand achter me, staat er in de verte ene om z'n oprit af te draaien, die had 20 keer voor mij kunnen zijn  maar die wacht, ik passeer hem en 20 meter verder hangt die op 2 meter achter me.
Ja dag, wat dacht die dat ik echt rapper ging rijden voor iemand dat het verkeer toch niet kan lezen?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1316 Gepost op: woensdag 24 november 2010 - 09:45:01 »
Foto ziekenhuis parking in Geel in bijlage.

Het Peugeot busje is zo'n typetje dat het verpest voor iedereen. Deze parking kost 1 euro, ongeacht de tijd dat je in het ziekenhuis bent. Voor zover ik het goed zag, parkeerde deze dame zich hier en ging toen niet naar het ziekenhuis. Gebeurt vaker dat er hier mensen parkeren en te voet gaan naar het (winkel)centrum. Is hooguit 10 minuten wandelen maar wel pakken goedkoper. Mijn welgemeende dank aan al die *** die er voor zorgen dat zulke parkings ook per uur dienen betaald te worden, zoals in Hasselt het bijvoorbeeld oploopt tot maximaal 10 euro.

De spiegel is gemarkeerd omdat deze compleet geplooid is naar de andere zijde.

Beeld je nu eventjes dat iemand in je familie terminaal ziek is.  Dat je dagelijks minstens 1x er naartoe gaat, om hem/haar te bezoeken.  Sommige dagen zelfs 2x, omdat je nog je huishouden moet beredderen, enz.  Reken dan maar uit hé, als die persoon daar zo'n 2 à 3 weken opgenomen is voor hij/zij voorgoed de ogen sluit.

 Idd, dank aan die *****  ???
« Laatst bewerkt op: woensdag 24 november 2010 - 09:47:25 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1317 Gepost op: woensdag 24 november 2010 - 11:07:20 »
Kreeg een heel toffe job aangeboden, de moeite om eens uit te pluizen.
Oelegem-Oostmalle uitgerekend met de routewijzer van de Lijn, 52 minuten en 1 maal overstappen.
Wat het zou kosten ? Dat geven ze niet op, maakt in deze niet uit maar dat is toch om het zacht uit te drukken hoe de lijn hun eigen alleen belangrijk vindt.
In elk geval ook maar eens uitgerekend wat het met de fiets zou zijn, zou om 19 km gaan en dat doe ik ook op die 52 minuten. ::)
Met de auto door de spits is dat max. 30 minuten.
Met de auto kost me dat maandelijks ca. 40€ LPG  en met de fiets is er een vergoeding van 150€, bus zou gratis zijn.

Maar eens verder horen want ik weet wat ik nu heb, wat ik zou opgeven, maar om te veranderen moet er wat tegenover staan, is nog niet genoeg.
« Laatst bewerkt op: woensdag 24 november 2010 - 11:09:26 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1318 Gepost op: woensdag 24 november 2010 - 19:08:02 »
In Zandhoven zijn ze de ringlaan aan het asfalteren, vanaf de Lidl tot de Aldi in Massenhoven. :o
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #1319 Gepost op: woensdag 24 november 2010 - 19:13:49 »
Heb ik gelezen in de krant, ja.  De lokale middenstand was euhm "not amused"
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone