Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906073 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2220 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 10:23:13 »
Ik moest vandaag voor de eerste keer in mijn leven in Kruibeke zijn, en ik zal vermijden dat ik daar ooit nog moet zijn.
Kruibeke "waar lieve mensen thuis zijn" is een puinhoop.
Op verkeersvlak met dwaze ingrepen die vooral hinderlijk en gevaarlijk zijn - een aantal wegen in Kruibeke is ook versmald omdat men geen geld meer heeft om de kanten te herstellen.
Dat is het andere deel van het wanbeheer daar :
Die lieve mensen schijnen niet met geld te kunnen omgaan, de put  die burgemeester baard achterlaat is enorm voor dergelijke kleine gemeente.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2221 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 14:55:02 »
Pierstraat (Aartselaar?) ik rij 60 (mag 70) komt een schoolbus uit de Predikherenhoevestraat, daar staan haaietanden, met een noodstop kon ik net een aanrijding vermijden, ik zie het al in de gazet staan, schoolbus aangereden..... :-X >:(

Je bent toch tot pal vóór die bus gereden en blijven staan tot hij achteruitreed?
Dan had ik op het vak uit de andere richting moeten gaan staan, in een bocht.....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2222 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 15:18:42 »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2223 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 16:14:44 »
Wel ja, maak anders een noodstop op een 4 vaks baan (2 elke richting / geen middenberm) om om te keren en kom daarna ook nog eens achteruit omdat je niet in 1 keer gedraaid geraakt met je idiote Citroën C8.

Hey, mensen die met een Citroën rijden niet beginnen beledigen hé! LOL

Niet die auto, maar 't manneke achter 't stuur van die C8, da's de volslagen idioot.  Néh.
« Laatst bewerkt op: woensdag 26 oktober 2011 - 17:43:36 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2224 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 17:41:04 »
Chance dat den Bert het juist kan verwoorden. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2225 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 19:09:15 »

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2226 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 20:16:16 »
Hela, hela, ik rijd nu met het broertje van die C8, de Peugeot 807  ;D.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2227 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 20:48:36 »
Hela, hela, ik rijd nu met het broertje van die C8, de Peugeot 807  ;D.

En, zou je 'm in 1 beweging gekeerd krijgen op een weg met 4 rijstroken, zonder voorafgaandelijke noodstop?  :D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2228 Gepost op: woensdag 26 oktober 2011 - 21:04:29 »
Hela, hela, ik rijd nu met het broertje van die C8, de Peugeot 807  ;D.

En, zou je 'm in 1 beweging gekeerd krijgen op een weg met 4 rijstroken, zonder voorafgaandelijke noodstop?  :D

Dat moet wel lukken, maar het andere verkeer zou wel eerst moeten stoppen  :D

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2229 Gepost op: donderdag 27 oktober 2011 - 20:35:07 »
@ Rafael,

Zeker dat 't een Citroën C8 was, ene gene Peugeot 807 ?   (stook, stook)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Daffodil31LE

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Man
  • Pienter Pookje
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2230 Gepost op: donderdag 27 oktober 2011 - 22:58:35 »
Och, het kan ook nog een Fiat Ulysse of een Lancia Phedra zijn geweest...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2231 Gepost op: vrijdag 28 oktober 2011 - 05:43:40 »
Het was precies feest vannacht op de Belgische "snel"wegen, net een discotheek uit de de jaren '80.
Licht aan ..............licht uit ..... licht aan .......... licht uit........... licht aan ......... licht uit ...licht aan ..........   licht weer uit .....  licht aan .....  licht uit  ::)

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2232 Gepost op: vrijdag 28 oktober 2011 - 21:10:56 »
Notoir linksrijder.  Ik kon 'm met de vrachtwagen toch aardig wat kilometertjes gadeslaan, 'k denk dat hij niet eens de 100 km/u haalde... 

Vóór hem een lege linkerrijstrook.  Rechtse rijstrook reden wel een aantal vrachtwagens, maar er was plaats zat om even naar rechts te gaan.  't Was zeker geen lange trein vrachtwagens kort achter elkaar.   Komt een dikke BMW aanzetten, en die is dus niet gediend van die linksplakker.  Beetje bumperkleven.  Beetje van links naar rechts.  Te oordelen aan het aantal keer dat ik z'n stoplichten zag oplichten, vermoed ik dat de bestuurder zowat op z'n kookpunt zat.  Nog's knipperen met de grootlichten.  Geen reactie.  Of toch.  Jawel: de kids op de achterbank vonden het GE WEL DIG.  Joepie!  Jochei!  Kunnen we lekker zwaaien naar die meneer hier achter ons.  Tiens, waarom zwaait die nu niet terug?  Werkte spontaan op mijn lachspieren.  De enige die niks in de gaten had, was natuurlijk hun opa achter 't stuur.  Die bleef op z'n gemakje links zitten.  En op z'n gemakje, mag je vrij letterlijk nemen.  Uiteindelijk vond ik 't zelf ook wel welletjes, en 'k heb dan ook maar eens geknipperd naar opa.  Die ging uiteindelijk dan maar naar rechts, .... toch maar.  Waarop de BMW er met een rotvaart vandoor ging.  Die moest en zou per sé de verloren tijd gaan inhalen, denk ik.

Enige niet grappige: de kids zaten duidelijk niet vastgeklikt.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2233 Gepost op: vrijdag 28 oktober 2011 - 21:17:52 »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #2234 Gepost op: zaterdag 29 oktober 2011 - 00:41:27 »
Verzekering heeft zelf eens contact opgenomen met de garage om sneller tot een oplossing te komen (iets met nummers van hun verzekering die mijn rechtsbijstand nodig heeft ofzo) maar de garage negeert alles en doet daar niet aan mee. Nummers kunnen zo ook opgevraagd worden, maar zal dan weer wat langer duren dan dat de garage gewoon zou meewerken.

Toch raar, er is volgens hen niks mis met mijn wagen maar toch willen ze niet meewerken, stinkt wat :) Als je recht in je schoenen staat zou je daar volgens mij geen probleem van maken...

Ze zullen wel een toontje lager zingen van zodra er een brief van een advocaat in de bus valt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."