Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906074 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3720 Gepost op: dinsdag 21 januari 2014 - 15:33:46 »
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140119_00936316&_section=47235766&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=pm
Toch straf dat die vrachtwagenchauffeur hier met de vinger gewezen wordt.
Zeker als ik dan lees thuisverpleegster, iedereen weet wel hoe die rijden.
De oorzaak ligt hier al duidelijk niet bij de oplegger.

Die Range zit volledig op de verkeerde helft van de rijbaan , geen remsporen ...
-> zelfmoord ???
-> in slaap gevallen ???
-> met wat anders bezig dan rijden ???

Of ... uitgeweken voor een verdwenen weggebruiker (vluchtmisdrijf) ???
« Laatst bewerkt op: dinsdag 21 januari 2014 - 15:36:36 door Inazuma »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3721 Gepost op: dinsdag 21 januari 2014 - 15:35:59 »
op foto 2 ... onderbord "zachte berm" zonder de bijhorende A51 ....
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3722 Gepost op: dinsdag 21 januari 2014 - 18:15:07 »
Eerste keer met de moto op weg vandaag toch weer bijna van de baan gereden door ene die ging inhalen, waar hij dat niet mocht, ik in het fluo geel.....
Maar nee de motorijders zijn schurken.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3723 Gepost op: woensdag 22 januari 2014 - 21:26:28 »
Zondag in de beruchte Indaver-bocht de weg afgesneden ... door een motorrijder op de buitenste rijstrook.
Denk niet dat ik er ooit al éne zo dicht voor mijn motorkap heb weten "inkappen".

Da's dan tegen amper 80-85 met mijn slome gasstoof !
En dat haalt die enkel omdat het daar bergaf gaat na de flitspaal  :D
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3724 Gepost op: maandag 27 januari 2014 - 20:20:48 »
Ik hoor daarstraks op de radio dat er weer een ongeval was in Ranst.
Pas hebben ze de camera daar weggehaald wegens te duur, camera die er stond na de dodelijke ongevallen aan de werken daar.
Geen idee hoe of wat dit ongeval was heb ik toch de bedenking of Crevits het echt meent die 0 doden of dat het om stemmenmakerij ging.
Duidelijk is wel dat de flitsers er dus niet voor de veiligheid staan maar om de kassa te spekken.

Jaja tijd dat die verkiezingen er komen al heb ik zero hoop op een goede afloop (qua verkeersminister)
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3725 Gepost op: maandag 27 januari 2014 - 21:18:02 »
Jaja tijd dat die verkiezingen er komen al heb ik zero hoop op een goede afloop (qua verkeersminister)

In de politiek is any publicity, good publicity ...

Als minister heeft ze duidelijk gefaald, en haar administratie niet in het minst onder controle.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3726 Gepost op: woensdag 29 januari 2014 - 17:46:21 »

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3727 Gepost op: woensdag 29 januari 2014 - 18:40:13 »
Vlot rijden kunnen de meeste niet.
Als men een parking moet oprijden bvb. wat je dan ziet doet je toch denken hoe die in gods naam aan een rijbewijs zijn geraakt.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3728 Gepost op: woensdag 29 januari 2014 - 20:07:00 »
Als men een parking moet oprijden bvb. wat je dan ziet doet je toch denken hoe die in gods naam aan een rijbewijs zijn geraakt.

Zo ?

http://www.gva.be/nieuws/buitenland/aid1527419/truckersrijbewijs-te-koopt-voor-80-euro-in-litouwen.aspx
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3729 Gepost op: woensdag 29 januari 2014 - 20:28:25 »
Dan heb ik het nog niet over die gevallen, achteruit kunnen rijden is enkel met echt rijbewijs zeker?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3730 Gepost op: maandag 03 februari 2014 - 23:31:22 »
Afrit Wommelgem, ik moet beneden stoppen voor rood.  De dame in een BMW naast mij is dermate druk aan het SMS'en, dat ze niet eens in de gaten heeft dat ze wegbolt.  Pas als ze de rijbaan nadert, wordt ze wakker geschud door een stevige claxonstoot van een vrachtwagen waar ze anders gegarandeerd stoemelings onder gebold was.  Minstens even dwaas, zoniet  nog dwazer zijn de drie pipo's die blindelings hun voorligger volgen en mee aansluiten, ipv simpelweg op de verkeerslichten te letten.

Naja, weer goed afgelopen datte.  Maar denk nu vooral niet, dat madam in de BMW doorheeft hoe gevaarlijk ze bezig was. Neen, hoor.  Die SMS'en zijn dermate belangrijk, dat ze links blijft zwalpen, en dan ineens zonder boe of ba beslist, om rechts af te slaan.  Dat ze daartoe de rechtse rijstrook dwarst, is niet echt een probleem voor haar.  Scheelde geen haar, of ze had daarbij een motard omver gekegeld.

http://goo.gl/maps/7moRF

hier reed ze dus, waar die grijze vw (of is 't een audi?) rijdt.  En dan vervolgens zonder richting aan te geven, zonder om te kijken,  rechts de Ternesselei in.
« Laatst bewerkt op: maandag 03 februari 2014 - 23:36:17 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3731 Gepost op: dinsdag 04 februari 2014 - 00:59:10 »
Bert ik kwam vanmiddag van de andere kant als er ineens boenk voor mij ene van het Avia station afrijdt, die dacht zeker 2 keer te kunnen cashen voor de deuk die hij achteraan al had.
Sukkel, ben al wat gewoon en ik reed niet hard kon met even doorremmen erger voorkomen, aan de lichten van het rondpunt sta ik ernaast en de nieuwsgierige ik wil dan weten wat voor lomps er achter het stuur zit, ik kijk en krijg een hoop gebaren terug van wat is het met u, of zoiets in die aard, heb mijn hand opgestoken en even een gemaakte glimlach gegeven, die zijn gezicht was goud waard ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3732 Gepost op: woensdag 05 februari 2014 - 09:20:45 »
Ik ben dagelijkse rit naar Brussel heb ik 2 lichtere moto's gezien die aangereden waren.Het waren de lichtere scooter-modellen, zeker één 125 cc en de andere een 250 cc of 400 cc. De schade viel nogal mee en beide motorrijders stonden er bij met de papieren in de hand.
Misschien moet ik toch nog maar eens nadenken of ik binnenkort op twee wielen naar Brussel wil rijden.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3733 Gepost op: woensdag 05 februari 2014 - 10:53:43 »
Misschien moet ik toch nog maar eens nadenken of ik binnenkort op twee wielen naar Brussel wil rijden.

Met een vrouw en drie kinderen zorg je dan eerst best wel voor een goede levensverzekering.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #3734 Gepost op: woensdag 05 februari 2014 - 11:27:22 »