Auteur Topic: Betalend parkeren in binnenstad Mechelen  (gelezen 2544 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Betalend parkeren in binnenstad Mechelen
« Gepost op: vrijdag 27 oktober 2006 - 16:25:55 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Betalend parkeren in binnenstad Mechelen
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 27 oktober 2006 - 16:37:44 »
Ik verwacht een storm van protest in en rond Mechelen. De laatste grote gratis parking op loopafstand van het centrum (zandpoortvest) wordt nu ook een betaalparking. Voor mijn deur was het een blauwe zone dit wordt dus nu een betaalzone. Het innen van de parkeergelden wordt uitbesteed aan Vinci-park en dat geeft mij toch een wrange smaak. Deze zijn er dus in geslaagd om nog maar eens een punt binnen te halen.

Ik ben verder wel voor het terugdringen van het verkeer in het centrum. Mechelen heeft een kleine kern waardoor je makkelijk alles te voet kan doen. Bovendien kan je in Mechelen de bus nemen voor 0,6 €.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519