Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 416067 keer)

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #675 Gepost op: dinsdag 28 augustus 2012 - 21:52:13 »
Het filmpje staat er nog altijd op hoor, maar nu onder een andere link. In 5 tellen te vinden.

Je moet die link hier dan vooral niet posten, hoor, zodat iedereen hem zelf moet zoeken.  :'(

Ik zal het dan maar doen: http://www.youtube.com/watch?v=QmWvill6POI

[Edit]: ik voorzie dat er nog meer pogingen zullen ondernomen worden om deze video ontoegankelijk te maken. Daarom, en om de wens van de auteur tot mirroring tegemoet te komen, is hij vanaf nu toegankelijk op deze site: Belgian Police Brutality.

Video beschikbaar gesteld buiten dit forum, op de website www.christophoros.be, onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de domeinhouder Jozef Baum.
« Laatst bewerkt op: woensdag 29 augustus 2012 - 02:36:59 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline modano

  • Doorzetter
  • **
  • Berichten: 90
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #676 Gepost op: woensdag 29 augustus 2012 - 08:01:48 »
Het filmpje staat er nog altijd op hoor, maar nu onder een andere link. In 5 tellen te vinden.

Je moet die link hier dan vooral niet posten, hoor, zodat iedereen hem zelf moet zoeken.  :'(

Ik zal het dan maar doen: http://www.youtube.com/watch?v=QmWvill6POI

Beter zo. Ik zou niet willen dat dit forum door mij in de moeilijkheden komt  ;)

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #677 Gepost op: woensdag 29 augustus 2012 - 18:11:58 »
Beter zo. Ik zou niet willen dat dit forum door mij in de moeilijkheden komt  ;)

Ach sorry, modano, nu begrijp ik jouw motivatie, waarvoor mijn dank.

Ik houd het bij voorzichtig zijn, maar niet bang zijn.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #678 Gepost op: donderdag 30 augustus 2012 - 06:39:13 »
En dan zijn ze verwonderd dat ze klop terug krijgen als er eens iemand de kans toe krijgt. ::)

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #679 Gepost op: woensdag 05 september 2012 - 18:25:03 »
Huiszoekingen bij politie in moordzaak

Bron en © : GVA


Verdachtmakingen?  Huiszoekingen in den Oudaen? Dàt namen de heren rechercheurs natuurlijk niet:

Bron en © : GVA


Intussen zijn er toch kennelijk twee agenten in die zaak aangehouden:

Bron en © : GVA
« Laatst bewerkt op: donderdag 06 september 2012 - 19:24:28 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #680 Gepost op: vrijdag 07 september 2012 - 05:06:15 »
Men kan bnij dit korps geen dekseltje open trekken, of er komt een waanzinnige stank uit.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #681 Gepost op: vrijdag 07 september 2012 - 08:31:11 »
Politie en parket gaan die zaak van die geboeide zatlap onderzoeken:

Bron en © : GVA

Wat het parket hier nog moet aan onderzoeken, is mij een raadsel.  De beelden zijn duidelijk genoeg.  Erger vind ik dit:

Citaat
Volgens korpschef Jean-Marie Brabant van de zone Montgomery is er voorlopig niemand geschorst. “Ik heb de betrokkenen op het matje geroepen en alle andere leden van het korps laten weten dat ik op hun professionalisme reken in deze zaak.”


Hooguit die twaalf 's efkes op het matje geroepen, meer niet.  Veel meer dan een "En nu niet meer doen hé, mannekes", zal er wel niet gezegd zijn.  (Voorlopig) niemand geschorst.  Zelfs (nog) geeneens een deftig functioneringsgesprek.  Noppes!  Een korpschef die zulke baldadigheden niet kan voorkomen, en er naderhand niet eens iets fatsoenlijks tegen onderneemt, is zijn functie onwaardig.  Als dit korps ooit geloofwaardig wil overkomen, dan zullen ze toch een bocht van 180 ° moeten maken. 

Die gasten gaan er nog zo goed als ongestraft mee wegkomen, let maar op mijn woorden.  Probeer eens 1 vinger uit te steken naar 1 agent.  Wedden dat je er niet mee zult wegkomen?  Wedden?
« Laatst bewerkt op: vrijdag 07 september 2012 - 08:39:16 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #682 Gepost op: vrijdag 07 september 2012 - 12:34:59 »
Die gasten gaan er nog zo goed als ongestraft mee wegkomen, let maar op mijn woorden.  Probeer eens 1 vinger uit te steken naar 1 agent.  Wedden dat je er niet mee zult wegkomen?  Wedden?

Neen, wedden is niet fair als je zeker bent van wat er gaat gebeuren.

Misschien legt er nog wel ene klacht neer wegens gehoorschade door de pijnkreten van de man.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #683 Gepost op: zaterdag 08 september 2012 - 07:30:36 »
De reacties al gelezen? ;D

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #684 Gepost op: zondag 09 september 2012 - 15:05:07 »
Twee agenten gewond na wilde achtervolging
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120908_00288884&_section=62364361&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=regio-dg
Krijgen die dan geen opleiding om dat profesioneel te doen?
Maar geen erg ze zijn toch nooit in fout : Daarbij ramde hij met zijn zwarte volkswagen de politiewagen
Bekijk de foto eens tegoed, wie ramde wie?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #685 Gepost op: maandag 10 september 2012 - 02:18:58 »
Die hadden gewoon een weekje verlof van doen.. met dank aan het boefje van dienst.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #686 Gepost op: maandag 10 september 2012 - 20:23:07 »
Krijgen die dan geen opleiding om dat profesioneel te doen?

De Belgische politie en iets professioneel doen, dat gaat meestal niet samen, jo.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #687 Gepost op: vrijdag 14 september 2012 - 17:23:42 »
Ach ja, het was hier weer een paar dagen stillekes.  Van je hoppa:


De oud-korpschef van zone HAZODI is opnieuw (jawel!) geschorst:

Bron en © : DEREDACTIE.BE


En van je hoppa.  Nog een derde ambtenaar van de Antwerpse politie opgepakt in de zaak van Vera Van Laer:

Bron en © : DEREDACTIE.BE
« Laatst bewerkt op: vrijdag 14 september 2012 - 17:29:06 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #688 Gepost op: zaterdag 15 september 2012 - 19:38:02 »
De volgende alsjeblieft:

Citaat van: GVA
Brussels koppel: "Politie gebruikte geweld en vernederde ons"

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1241780/brussels-koppel-politie-gebruikte-geweld-en-vernederde-ons.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #689 Gepost op: dinsdag 18 september 2012 - 08:51:23 »
En hoppa: geknoei met premies:

Citaat van: HLN
politiekorpsen knoeien met premie

Bron en  ©: HLN

Probleem?  Niks probleem!  De belastingbetaler betaalt toch.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 18 september 2012 - 08:54:16 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone