Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 415066 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #780 Gepost op: woensdag 16 januari 2013 - 10:16:58 »
Had het ook gezien, dat is toch poging tot moord, en inderdaad wegsteken is volgens mij dan de beste keuze.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Agente bekent brandstichting bij ex-schoonouders
« Reactie #781 Gepost op: woensdag 16 januari 2013 - 11:49:27 »
Bron en ©:  >>> HLN

Een psychopate geraakt dus probleemloos door de selectieproeven bij de flikken.

Werkelijk een geruststellende gedachte !


Is brandstichting ook een te vergoelijken procedurefout ?
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Agente bekent brandstichting bij ex-schoonouders
« Reactie #782 Gepost op: woensdag 16 januari 2013 - 12:14:55 »
Bron en ©:  >>> HLN
Is brandstichting ook een te vergoelijken procedurefout ?

Ik denk het niet  ::)
Een procedure fout valt ook niet te vergoeilijken, maar hij mag niet als resultaat hebben dat schuldigen vroluit vrijuit gaan en iedereen in het gezicht uitlachen, zoals recent nog de zaak met de wapenhandel, of die van de overval op juwelier

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #783 Gepost op: woensdag 16 januari 2013 - 16:34:56 »
Die hoofdinspectrice staat er niet goed voor: brandstichting met als verzwarende omstandigheden

- een pand waarvan ze kon weten dat er bewoners aanwezig waren.
- bij nacht.

Maar zoals Inazuma terecht opmerkt: een psychopate geraakt dus probleemloos door de selectieproeven bij de flikken. Ze wordt zelfs hoofdinspecteur.

Het zal dan ook zeker niet het laatste dergelijke drama zijn dat een flik aanricht.

Een relatiebreuk kan zwaar aankomen. Maar als ze tot zulk een zwaar misdrijf leidt, dan schort er serieus wat met de betrokkene.

En natuurlijk getuigde die hoofdinspectrice van de gebruikelijke "eerlijkheid" bij de flikken: niet op haar ex, doch zijn ouders botviert ze haar problemen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #784 Gepost op: woensdag 16 januari 2013 - 17:24:58 »


- een pand waarvan ze kon weten dat er bewoners aanwezig waren.
- bij nacht.

Sterker, ze heeft ze zelfs opgewacht, vandaar poging tot moord.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #785 Gepost op: donderdag 17 januari 2013 - 14:39:22 »
Die hoofdinspectrice staat er niet goed voor: brandstichting met als verzwarende omstandigheden

Tenzij ze natuurlijk vrijspraak krijgt wegens een procedurefoutje links of rechts, schuldig of niet ....

En natuurlijk getuigde die hoofdinspectrice van de gebruikelijke "eerlijkheid" bij de flikken: niet op haar ex, doch zijn ouders botviert ze haar problemen.

Typisch hé, de ex willen raken via diegenen die de ex het liefste ziet.  Gewoonlijk zijn hun onschuldige kinderen zelfs de inzet van den ambras ....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
« Laatst bewerkt op: dinsdag 22 januari 2013 - 20:20:46 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

wooter

  • Gast
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #788 Gepost op: dinsdag 22 januari 2013 - 20:41:28 »
Ze mogen van sjans spreken dat het deze keer maar 1 combi was. Meestal zijn het er 3.

De oplossing zal wel gevonden worden in de nog overgebleven vrije parkeerplaatsen op die strook op te eisen voor de politie.

Het alternatief, parkeren op de binnenkoer, is nl. een huzarenstukje omdat je vanaf de vooringang vervolgens de tweede straat links moet, dan links, rechtdoor, en dan links de binnenkoer op. Eruit raken is nog moeilijker want men heeft een weg afgesloten, wat betekent linksaf uit de binnenkoer, rechtdoor, rechts, over de Demerstraat rechtdoor, rechts, links en dan links, en dan zit je aan de andere kant van de kleine ring.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #789 Gepost op: dinsdag 22 januari 2013 - 20:49:59 »


De oplossing zal wel gevonden worden in de nog overgebleven vrije parkeerplaatsen op die strook op te eisen voor de politie.


Dacht ik ook direct, zou het wel kleingeestig vinden daar de omwonende die macht niet hebben zo een plaatsje voor hun eigen te reserveren.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #790 Gepost op: dinsdag 22 januari 2013 - 21:45:34 »
Komaan, zeg.  Hoe achterlijk is die kerel nu?  Een intervieuw geven, en stellen dat ze foutparkeerders strenger gaan aanpakken.  Daarbij vrolijk poserend voor een.... flagrant foutgeparkeerd dienstvoertuig van de flikken zélf.

Ach wat, er moest een gearresteerde worden binnengeleid en er was geen plaats meer op de binnenkoer.  Doet me denken aan die flater bij het justitiepaleis in Antwerpen waar de wagens voor het transport van gedetineerden stomweg niet binnenkonden.  De onderdoorrijhoogte was te laag voor die voertuigen   :D

De oplossing zal wel gevonden worden in de nog overgebleven vrije parkeerplaatsen op die strook op te eisen voor de politie.

Net zo min als dat die omwonenden hun voertuig er maar op los mogen parkeren, omdat 't anders niet echt handig meer is.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 22 januari 2013 - 21:49:10 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #791 Gepost op: woensdag 23 januari 2013 - 00:47:10 »


De oplossing zal wel gevonden worden in de nog overgebleven vrije parkeerplaatsen op die strook op te eisen voor de politie.

Net zo min als dat die omwonenden hun voertuig er maar op los mogen parkeren, omdat 't anders niet echt handig meer is.
Die omwonende kunnen hun auto daar vooral niet verkeerd parkeren omdat ze niet zoveel kansen krijgen als de politie zelf, ik hoor die chef al bezig bij de briefing ; mannen echt probeer uw wagen toch een beetje goed te zetten want het is nu al bijna een jaar dat ik dat moet zeggen...... , met de reactie achteraf ; pff was hem weer aan het zagen over d'ottos, die kickt daar precies oep.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #792 Gepost op: woensdag 23 januari 2013 - 02:30:12 »
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1317635/hasseltse-politie-leeft-eigen-parkeerregels-niet-na-video.aspx

Zou dit niet beter tot zijn recht komen bij "HUMOR"?

Moesten ze nu eens al die ROMMEL van de WEGEN weg halen was het parkeerprobleem direct opgelost.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #793 Gepost op: woensdag 23 januari 2013 - 09:11:34 »
Zou dit niet beter tot zijn recht komen bij "HUMOR"?

Neen, want eigenlijk is het niet om te lachen, eerder om een oog uit te bleiten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

wooter

  • Gast
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #794 Gepost op: woensdag 23 januari 2013 - 16:43:32 »