Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 415066 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1005 Gepost op: donderdag 03 oktober 2013 - 15:53:31 »
Citaat van: GVA
Slachtoffer van politiegeweld moet zelf voor rechter verschijnen

De kamer van inbeschuldigingstelling (KI) in Antwerpen heeft Nik G. uit Turnhout donderdag naar de correctionele rechtbank van Antwerpen verwezen voor weerspannigheid. [...]

weerspannigheid?  Hij lag volgens getuigen al op de grond ....

Wat weer maar eens aantoont dat de misdrijven van de flikken aangemoedigd wordt door een rechterlijke macht die hen de hand boven het hoofd houdt.

Euh, ....

Citaat
Volgens de getuigen bleef een van de agenten hem in een armklem houden - ook al was G. toen al geïmmobiliseerd - terwijl de andere zijn benen in bedwang hield. De getuigen zagen dat zijn tong naar buiten kwam, hij blauw aanliep en er braaksel uit zijn mond liep. G. verloor het bewustzijn en lag een maand in coma. Hij hield er een zwaar hersenletsel aan over en zal nooit zelfstandig kunnen wonen.

Dat noem ik al geen misdrijf meer, maar een misdaad.
« Laatst bewerkt op: donderdag 03 oktober 2013 - 15:56:49 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
3 agenten lieten zich omkopen door stadsbende
« Reactie #1006 Gepost op: maandag 07 oktober 2013 - 15:30:42 »
De volgendeuh !


Citaat van: Het Nieuwsblad
BRUSSEL - De agenten zouden onder meer een stadsbende op de hoogte gebracht hebben over toekomstige politieoperaties en over de identiteit en adressen van de agenten in de wijk.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20131007_00778414&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

En dacht je nu dat ze vervolgd zouden worden?  Of onmiddellijk ontslagen worden?  Welneen:

Citaat
Drie Brusselse agenten zijn overgeplaatst van de Matongéwijk in Elsene naar andere posten na verdenking van corruptie en druggebruik.

Gewoon een overplaatsing naar een andere post is ook al wel genoeg, zeker.  Jongens, toch!  Wat een heelijk gevoel is dat toch, te weten dat onze maatschappij beschermd en gediend wordt door corrupte, drugsgebruikende criminelen.
« Laatst bewerkt op: maandag 07 oktober 2013 - 15:36:04 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
leeg politiekantoor binnenwandelen en eigen oproep zelf beantwoorden
« Reactie #1007 Gepost op: woensdag 09 oktober 2013 - 21:06:17 »
Dan denk je dat je in dit ape-land alles al gezien hebt.  Welneen, je vergist je dus...

Een andere auto blokkeert je inrit.  Je belt de flikken, je wandelt het lege politiekantoor binnen, en je kan daar eigenhandig je eigen oproep beantwoorden .....

http://www.deredactie.be/permalink/1.1749877

Hartelijk welkom in Belziek.
« Laatst bewerkt op: woensdag 09 oktober 2013 - 21:09:57 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: leeg politiekantoor binnenwandelen en eigen oproep zelf beantwoorden
« Reactie #1008 Gepost op: donderdag 10 oktober 2013 - 12:19:10 »
Dan denk je dat je in dit ape-land alles al gezien hebt.  Welneen, je vergist je dus...
Dit slaat inderdaad echt wel alles ...

Hoog tijd om dat incompetent korps eens deftig uit te mesten, of zelfs helemaal op te doeken.
Doe mij maar een burgerwacht dan, zal efficiënter werken.

Misschien lagen er nog wel wat wapens voor 't grabbelen , zoals bij MINOS ?

Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1009 Gepost op: donderdag 10 oktober 2013 - 14:33:58 »
Van de "vrienden" moet je het hebben zeker ?

https://www.facebook.com/rik.dhuyvetters/posts/626124510755268
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1010 Gepost op: donderdag 10 oktober 2013 - 14:42:00 »
Yup.  "Uw vriend", die eens (in de plaats van een rechter) gaat bepalen over schuld/onschuld nav een aanrijding.

(ik zie jou pertang niet als "vriend" staan, en toch kan je zijn tijdlijn blijkbaar meelezen).
« Laatst bewerkt op: donderdag 10 oktober 2013 - 15:18:30 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: leeg politiekantoor binnenwandelen en eigen oproep zelf beantwoorden
« Reactie #1011 Gepost op: vrijdag 11 oktober 2013 - 19:16:33 »
Hoog tijd om dat incompetent korps eens deftig uit te mesten, of zelfs helemaal op te doeken.
Doe mij maar een burgerwacht dan, zal efficiënter werken.

En watch my words: niet de incompetente flikken die dat gebouw onbeheerd lieten openstaan zullen vervolgd worden, maar wél deze kerel die dit bekendmaakte .... voor inbraak.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
flikken vergassen zichzelf al jarenlang door constructiefout
« Reactie #1012 Gepost op: vrijdag 11 oktober 2013 - 19:17:36 »
Blijkbaar is hun afzuiginstallatie aangesloten op .... de garage, waar de dienstvoertuigen met draaiende motor staan te wachten.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20131010_00785329&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1013 Gepost op: zaterdag 12 oktober 2013 - 11:13:55 »
Yup.  "Uw vriend", die eens (in de plaats van een rechter) gaat bepalen over schuld/onschuld nav een aanrijding.

(ik zie jou pertang niet als "vriend" staan, en toch kan je zijn tijdlijn blijkbaar meelezen).
Je zal me daar nooit als vriend zien staan.

Maar dat is met de "geef uw privacy maar op" instellingen van Facebook ook nergens voor nodig  ;-)
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: flikken vergassen zichzelf al jarenlang door constructiefout
« Reactie #1014 Gepost op: zaterdag 12 oktober 2013 - 11:16:14 »
Blijkbaar is hun afzuiginstallatie aangesloten op .... de garage, waar de dienstvoertuigen met draaiende motor staan te wachten.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20131010_00785329&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Subliem !
Gaan ze zichzelf vergassen.

Een kieken dat zoiets ontwerpt.
Een kieken dat zoiets nadien ook nog eens goedkeurt.
En de grootste kiekens die er 5 jaar over doen om vast te stellen waar de problemen vandaan komen ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1015 Gepost op: zaterdag 12 oktober 2013 - 12:48:38 »
't Was mss niet zozeer een kieken, maar eerder ne slimmerik die het zo ontworpen heeft, en aldus dé oplossing voor het veiligheidsprobleem gevonden had.  (dacht hij)    :D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: flikken vergassen zichzelf al jarenlang door constructiefout
« Reactie #1016 Gepost op: zondag 13 oktober 2013 - 22:00:04 »
Blijkbaar is hun afzuiginstallatie aangesloten op .... de garage, waar de dienstvoertuigen met draaiende motor staan te wachten.

Aha daarom die afzuiginstallatie voor betere lucht ... in de garage... hilarisch.

Iemand een idee waarom men in een garage voertuigen laat draaien ? Doen ze dat thuis ook ?
Batterij plat ofzo ?  ;D
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: flikken vergassen zichzelf al jarenlang door constructiefout
« Reactie #1017 Gepost op: maandag 14 oktober 2013 - 00:13:30 »
Iemand een idee waarom men in een garage voertuigen laat draaien ?

Uit het krantenartikel:

Citaat
De installatie die verse lucht in het gebouw moet blazen, blijkt te zijn aangesloten op het sas waar politievoertuigen met draaiende motor staan te wachten om buiten te kunnen rijden.

Ik vermoed dat ze daar staan aan te schuiven voor een controle die uitgevoerd wordt vóór ze buiten mogen rijden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: flikken vergassen zichzelf al jarenlang door constructiefout
« Reactie #1018 Gepost op: maandag 14 oktober 2013 - 10:08:33 »
Ik vermoed dat ze daar staan aan te schuiven voor een controle die uitgevoerd wordt vóór ze buiten mogen rijden.

Wie weet gaat de politie dan eerder hybridevoertuigen aankopen -die =/> 20 km puur electrisch rijden- aankopen, ipv het probleem op te lossen.  :D

Met zulke auto´s kunnen ze ook ongehoord aansluipen...  ;D

politie Dilbeek:
Citaat
http://www.persinfo.org/2010/08/21/politie-stelt-hybride-dienstvoertuigen-voor

De kans dat het Dilbeekse korps door deze aankoop de veel zwaardere en milieuvervuilende Audi Q7 jeeps zal afzweren is echter klein. "De nieuwe wagens zullen in eerste plaats niet worden ingezet voor zware interventies, maar vooral voor de wijkwerking en administratieve verplaatsingen. Daar zijn geen hoge snelheden nodig en zo kan maximaal gebruik gemaakt worden van de elektromotor. 's Nachts kan de wagen ons dan weer van dienst zijn om geruisloos dieven op de sporen. De motor maakt immers zo weinig lawaai dat we voor de neus van de dieven staan, nog voor ze het doorhebben."

en gemeente Mechelen, enz... :
http://www.gva.be/regio-mechelen/mechelen/mechelse-stadsdiensten-rijden-hybride.aspx
(en nog steeds die belachelijke CO2-fabel  ::))
« Laatst bewerkt op: maandag 14 oktober 2013 - 10:18:21 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1019 Gepost op: maandag 14 oktober 2013 - 12:00:27 »
Citaat
's Nachts kan de wagen ons dan weer van dienst zijn om geruisloos dieven op de sporen. De motor maakt immers zo weinig lawaai dat we voor de neus van de dieven staan, nog voor ze het doorhebben.

Dan gaan ze 's nachts dus ook de weggebruikers in gevaar brengen door zonder lichten te rijden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."