Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 416209 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1290 Gepost op: vrijdag 12 september 2014 - 23:33:09 »
Mens: ZWIJG DAAROVER.  In eerste instantie zullen de verzekeraars zich erover buigen, en als zij er niet uit geraken zal een rechter zich erover buigen.  Het is niet aan jullie om daarover uitspraken te doen.

Gelijk heb je.

Hier doet de Polizei dat zelfs ongevraagd. Bovendien schatten ze de schade. De vrachtwagen waar ik onder gereden ben, zou volgens de Polizei voor 25.000 Euro schade gehad hebben (je moet het maar doen met een personenwagen, en daar dan nog slechts lichtgewond uitkomen). Gelukkig is mijn verzekeraar er met 5.300 Euro vanaf gekomen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1292 Gepost op: zaterdag 13 september 2014 - 23:31:05 »
 ::)

Ze hebben er al voor minder in 't zothuis gestoken!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1293 Gepost op: woensdag 17 september 2014 - 00:32:36 »
Stuntmannen.  Efkes parkeren op het trottoir, en daarbij nog zodanig dat de tram er niet doorkan.  Je raadt het al: DAT kan alleen de flikken overkomen.

http://www.gva.be/cnt/dmf20140916_01271865/combi-blokkeert-tramsporen?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=hbvl&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1294 Gepost op: woensdag 17 september 2014 - 13:31:33 »
Ongetwijfeld gerechtvaardigd door de dringende opdracht ...

Of misschien plots niet meer, nu er ongetwijfeld een rekening gaat volgen   ;D
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1295 Gepost op: woensdag 17 september 2014 - 13:49:57 »
Stuntmannen.  Efkes parkeren op het trottoir, en daarbij nog zodanig dat de tram er niet doorkan.  Je raadt het al: DAT kan alleen de flikken overkomen.

Inderdaad. Hadden ze 10 cm verder van de sporen geparkeerd, was er geen probleem geweest. Maar neen, vele flikken vinden dat ze met niemand rekening hoeven te houden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1296 Gepost op: zaterdag 20 september 2014 - 18:46:47 »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1297 Gepost op: zondag 21 september 2014 - 11:21:39 »
Jama, ze hadden dat wel gezien zelle.  Alloo is er zelfs over aangesproken toen de camera's niet draaiden.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140919_01277491&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Jajaaa, dat zeggen ze allemaal.  Awel, ik geloof er geen snars van, dat ze 't zouden gezien hebben.  En ALS ze 't wel gezien hebben, snap ik er geen sikkepit van waarom ze dan toch vertrekken.  En daarbij:  't Zou GVD net een sterk staaltje tv geweest zijn, mocht in beeld komen hoe die flikken Alloo erover aanspraken.  Nu vertrekken ze toch maar, de clowns. 

Bij mij is 't simpel: gordel om, of ge vliegt m'n karretje uit.  Ik wil het bij een gebeurlijke noodstop namelijk niet meemaken dat een passagier op de achterbank in mijn nek terechtkomt, omdat die 't vertikte om zijn gordel te dragen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1298 Gepost op: zondag 21 september 2014 - 12:00:36 »
Wat maakt het uit hij heeft op zijn communiezieltje belooft dat hem trager rijdt.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Daffodil31LE

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Man
  • Pienter Pookje
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1299 Gepost op: zondag 21 september 2014 - 12:31:27 »
Wat maakt het uit hij heeft op zijn communiezieltje belooft dat hem trager rijdt.

En volgens de politi(e)(ci) is het onmogelijk om een ongeluk te krijgen als je niet te hard rijdt...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Agenten nachtshift melden zich ziek
« Reactie #1300 Gepost op: maandag 22 september 2014 - 22:29:48 »
Citaat van: GVA
Agenten nachtshift melden zich ziek

De verplichte minimale dienstverlening op de actiedag is niet naar de zin van heel wat agenten. Daarom willen ze zich massaal ziek melden voor het begin van hun nachtshift of een baaldag nemen.

http://www.gva.be/cnt/dmf20140922_01280685/agenten-nachtshift-melden-zich-ziek

Zelfs de minimale dienstverlening op zo een laffe manier ontwijken... en voor een dergelijk zootje ongeregeld zou de burger respekt moeten hebben!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1301 Gepost op: maandag 22 september 2014 - 23:24:46 »
Bwa, als er maar veel staken - is het tenminste rustiger op de baan.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1302 Gepost op: dinsdag 23 september 2014 - 10:36:27 »
Het wordt almaar beter ...

Hoop commissarissen werden onwettig benoemd - nooit in orde gebracht.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2059201/2014/09/23/Meer-dan-200-commissarissen-werden-illegaal-benoemd.dhtml

Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1303 Gepost op: dinsdag 23 september 2014 - 17:42:45 »
Wat is er eigenlijk nog illegaal dat bij de flikken nog niet gebeurd is?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1304 Gepost op: dinsdag 23 september 2014 - 22:02:48 »
Sinds enkele weken is er verhoogd toezicht aan de schoolpoorten in Mechelen, regelmatig vind je er dus blauw. Men had dit gemeld via de scholen en dit past in het verhogen van de veiligheid tijdens de eerste schoolweken, deze blijken veel gevaarlijker dan de latere weken. Op zich een prima initiatief!
Helaas gebeurt er weinig meer dan wat aan die schoolpoort staan kijken. Deze morgend stond er een vrachtwagen zeer hinderlijk geparkeerd waardoor de schoolbus problemen had, geen reactie. Deze avond toen ik de kinderen ging ophalen stonden aan een school een stukje verder (fabriekstraat) twee agenten. Om 16:30 lossen ze daar enkele honderden studenten. In kudde gaan die richting bus, ring, station, ... Ze lappen het volledige verkeersreglement aan hun laars. Het verkeerslicht zo'n 50 m verder zou de plaats moeten zijn waar ze gaan staan. Dan kunnen ze direct tientallen voetgangers opschrijven die door het rood voetgangerslicht stappen, zelfs voor auto's die komen aanrijden, die moeten maar stoppen!
Nu ja, veel zou het niet uithalen. Zoals ik hier al schreef kon een fietser door donkerrood zelfs niet de minste reactie uitlokken van het aanwezige blauw. Is men dan nog verwonderd dat ongevallen met zwakke weggebruikers toenemen?
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519