(...) Alleen ontging het mij, en eigenlijk ontgaat het mij nog steeds, waarom je dat te vroeg vindt. (...)
Dat
wansmakelijke filmke vind ik veel te vroeg.
In mijn ogen is dit voor de nabestaanden nog extra zout strooien op hun recent terug opengereten wonden.
Het wordt m.i. door DIW allemaal wat respectloos behandeld en gebanaliseerd nu ...
Moest het nu paar maanden verder zijn, dan misschien wel (misschien !), maar nu zo kort nadat deze etterbuil is opengebarst ... nee, sorry, veel te vroeg ...
Die beerput van de Bende had idd al langer opgelost moeten worden ...
Maar "achteraf" is het altijd gemakkelijk om te zeggen van "ja, ik had toen zus of zo gedacht of gedaan" en "als hij dit of dat maar had gedaan ..." of "hoe kunnen ze daar nu naast zien" ...
Wat betreft die oprichter van DIANE : voor 't zelfde geld had hij dat wel goed gezien en gemeld maar werd 't ook in de doofpot gestoken boven zijn hoofd.
Er is met veel info weinig tot niets gedaan blijkt nu ... wsl ook (grotendeels ?) door manipulatie en tegenwerking van hogerhand.
Verder denk ik niet dat dit helemaal zal opgelost worden, daar zitten veel te hoge mannen achter en ligt politiek veel te gevoelig.
Zeer wsl dat er enkele kleine garnalen nu de grootste Zwarte Piet toegestoken gaan krijgen, maar de grote vissen zullen zoals altijd buiten schot blijven.
Ik kan niet geloven dat er bwvs enkele misnoegde rijkswachters indertijd elkaar op een gegeven moment vinden en na een tijdje besluiten à la "kom, laten we een groepke vormen en wat gaan rondschieten" om (no pun intended) daarna zo buiten schot te blijven bij de onderzoeken ...
En dit is maar 1 beerput die nu (eindelijk) opengaat ... er zijn nog genoeg andere ...