Wie heeft het gesloten??
Xantingo. Ik mag nog wel een PB'tje sturen maar niet op het forum. Weet je waarom? Hij zegt dat het geen discussieforum is!
Eugeen heeft zich destijds, mede omwille van zijn toenmalige sponsor KBC, genoodzaakt gezien om het discussiegedeelte van het forum te sluiten, omdat er al wekenlang dag en nacht een bende flikken van wegcode.be de boel op stelten kwamen zetten, als protest tegen het feit dat Eugeen mij, nadat een aantal flikken mijn verbanning van het wegcode.be forum geeist en bekomen hadden, op het gratisrijbewijsonline forum als moderator aangesteld had.
Eugeen heeft mij toen gevraagd om het Christophoros forum al te openen vóór de site opgebouwd was, zodat hier discussies konden gevoerd worden.
Intussen worden er op het gratisrijbewijsonline forum evenwel al geruime tijd toch discussies gevoerd. Maar als een moderator zoals Xantingo dan merkt dat hij zich vastgereden heeft met een dwaze uitspraak volgens dewelke de politie zich zou dienen te houden aan de interpretatie van de verkeerswetgeving door de FOD Mobiliteit en Vervoer, dan beroept hij zich maar op het feit dat het gratisrijbewijsonline forum in theorie geen discussieforum meer is om zijn ongelijk niet te moeten toegeven.
Klasse !