Ik heb geen enkel bericht van Stefto verwijderd. Ik heb enkel twee van zijn berichten, met opgave van de reden, verplaatst naar de forumrubriek waar ze thuishoorden: in de Schrootpers.
Eerlijk gezegd vind ik het nogal een flauwe reden die je opgeeft om de berichten van stefto naar de schrootpers te verbannen
Zou je dan ook niet beter ook je eigen berichten eens beter onder de loep nemen ?
Ik begin de indruk te krijgen dat eugeen er nog niet al te ver naast slaat, mijn gedacht ...
Stuurtechnieken dan maar weer:
Ik heb gisterenavond mijn eigen techniek eens meer in de gaten gehouden en ik stel vast dat ik:
mijn linkerhand bijna altijd op 9u heb
mijn rechterhand, bij rustig rechtdoor cruisen een niet al te hoge snelheid meestal rust op 5 u
als het wat sneller gaat wordt dat 4 u
gaat het nog sneller, of wordt het "spannender" wegens smalle (mss ook bolle en/of vervormde) weg met tegenligger en/of fietsers, dan wordt dat automatisch 3u
de glijtechniek wordt gebruikt bij lage snelheden (vaak vanuit stilstand), en dan nog niet eens in alle situtaties merkte ik tot mijn eigen verwondering op

bij ietwat scherpere (tragere) bochten verplaatst 1 van mijn handen (afhankelijk van welke richting ik uit wil) zich naar de top van het stuur zodat ik in 1 beweging een halve draai (of zelfs iets meer) kan geven alvorens over te nemen met de andere hand
wschlk zijn er nog dingen die ik nog niet opgemerkt heb, want ik had nl een belangrijkere bezigheid: het rijden zelf
Binnenkant stuur wordt uiteraard nooit genomen