Ik heb geen één keer 90 gereden

bende zeikerds toch...
Ik zou dit misschien wel gedaan hebben als de regeling een beetje deftig had verlopen...
In de eerste plaats diende ik slechts tussen enkele afritten 90 te rijden, want elders stonden er geen verkeersborden, dus gold ook geen snelheidslimiet van 90!.
Verden vond ik het zwaar hypocriet dat dit een regeling was enkel voor vlaanderen!
De zwaarste vervuilingen werden gemeten rond Luik en Charlerois! En wat zagen we in de walen? GEEN beperking GEEN controles, enkel een "aanbeveling" om 90 te gaan rijden....
Ik dacht dat België 1 was?

?
Hetgeen nog het ergst was, vrijdagnacht stonden ze op de E40 te flitsen en konden ze 1 op 3 pakken! Fier dat ze waren! En ja, onder het véél nietsvermoedende buitenlanders, want zeg nu zelf, in het donker en bij een beetje mist zijn de borden niet bepaald opvallen!
Wat een typisch Belgische klucht weeral!
Ook vooral zeer grappig was het feit dat één of andere Nonkel Fons met zijn Mercedes E 220CDI netjes 90 ging rijden op de rechtse strook. En woest dat hij werd als hij ingehaald werd langs rechts!!!
Verder nog verschillende eikels die pas na even aandringen met de faren opzij gingen en dan fel "terugflitste" uit frustratie.... Vaak ging het om zware wagens (X5 etc) waarvan je eenmaal niet zou vermoeden dat de chauffeur milieubewust is....
Jaja, rebels zijn is vaak hard deze dagen