Die parkeerplaats komt wel in orde. Ik vind mijn weg wel naar ginder, het is aan de St. Michiels Warande, dat moet toch een belletje doen rinkelen bij jou Jozef .
Aha, je gaat bij de Hollanders aan de slag... Je weet wanneer je daar begint, maar niet wanneer je daar eindigt. Ik heb er externe consultants gekend die er al meer dan 20 jaar wortel geschoten hadden. Nog vóór een project voltooid was, wisten ze telkens wel weer de directie te overtuigen van de noodzaak van een volgend project.
Toen ik daar 6 jaar geleden voor het laatst werkte, hadden externe consultants geen toegang tot de parkeergarage.
Sommigen kochten bij de gemeente Etterbeek een parkeerkaart voor (toen) 25 Euro per maand. Daarmee mocht je parkeren op de plaatsen waar het parkeren betalend was, doch een garantie op een parkeerplaats had je uiteraard niet. Met als gevolg dat ze soms op de Generaal Jacqueslaan pas een parkeerplaats vonden.
Anderen versierden een directiesecretaresse, die hen dan elke week een brief afleverde waarmee ze een week lang toegang hadden tot de parkeergarage.
Nog anderen spraken af met een personeelslid aan de GB. Vandaar vertrok het personeelslid, reed met zijn badge de parkeergarage in, en stond op de straat de externe consultant op te wachten (die daar 5 minuten later aankwam). Het personeelslid leende zijn badge dan uit aan de externe consultant, zodat deze eveneens de parkeergarage kon binnenrijden.
Tip 1: zorg dat je om 08:00 u. kunt beginnen, en dat je tegen 07:30 u. daar bent. De files nemen tussen 07:30 u. en 07:40 u. op amper 10 minuten enorm toe. En vanaf 07:30 u. kun je in het bedrijfsrestaurant een ontbijt nuttigen.
Tip 2: spreek voor het middagmaal af met een personeelslid dat geen warme maaltijd nuttigt. Leen zijn badge om je warme maaltijd te betalen, en betaal hem je maaltijd aan de prijs voor personeelsleden plus de helft van de toeslag die je anders als extern zou moeten betalen. Voor beiden een goede zaak.
Heb je daar problemen, neem dan gerust contact op met mij, ik ken daar wel alle trukjes.