Ik neem toch aan dat daar minder doden vallen aangezien oversteekplaatsen meestal in bebouwde kom liggen waar de gereden snelheden veel lager zijn.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343
En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?<
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk vanaf 5 kmh of zelfs minder.
[...]
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er
geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?
[/quote]