Die flitser bedoel je?
Nee, en ben niet gaan zoeken ook want ik was daardoor nog eens te laat op mijn werk ook.
Madammeke met de gummiknuppel kon ik moeilijk naast kijken want op het eind van de weg sprong ze in het midden van het kruispunt om mij te doen stoppen.
Denk dat ze blij was dat er toch ene langskwam voor ze in slaap viel, en dan nog ene die de ongelooflijke snelheid van 66km/u gemeten haalde, na correctie 60, op een vroegere 90km/u weg met een rijstrook voor beide richtingen.
Ik had de laatste 45 minuten al 26km afgelegd met de bedrijfswagen van het werk.
Ik heb de dag erop op ongeveer hetzelfde tijdstip, zelfde drukte, zelfde omstandigheden,... een foto genomen op ongeveer de plaats van het "misdrijf" maar kan die voor het ogenblik niet online plaatsen.
Toen ze uiteindelijk op een vriendelijke manier vroeg of ik bereid was een alcoholtest te ondergaan en ik enthousiast "ja" zei en er onmiddellijk de voorwaarde aan toevoegde eindelijk zo'n sleutelhanger te krijgen, was ze precies wat van haar melk.

(had ondertussen ook de papieren + rijbewijs gezien en ik had gezegd wat ik ging doen)
Nog voor de test riep ze al op een collega dat hij zo'n sleutelhanger moest brengen.