Auteur Topic: Belgisch autopark veroudert  (gelezen 3115 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Belgisch autopark veroudert
« Reactie #15 Gepost op: woensdag 14 augustus 2013 - 14:44:11 »
Openlijk een fout toegeven en een terugroepactie opzetten kost je geld en naam (hoewel ik dat positief zou zien). Een wagen die defecten vertoont na 3-4 jaar "te oud" noemen kost je geen geld en maar een klein stukje naam.
Als een terugroepactie goed opgezet en gecommuniceerd wordt, en daarenboven gratis verholpen wordt, kan dat alleen maar positief zijn.

Er bestaan trouwens databanken online waar je elke terugroepactie kan checken:

http://www.autoservicepraxis.de/rueckrufe-510890.html klik maar op het embleem van het merk, gaat tot 2000 terug.
« Laatst bewerkt op: woensdag 14 augustus 2013 - 14:47:21 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Belgisch autopark veroudert
« Reactie #16 Gepost op: zaterdag 31 augustus 2013 - 23:32:37 »
Ben er 1 keer geweest en dan nog omdat ik gratis kaarten had. Nooit meer. Geen verlof te krijgen dus in het weekend moeten gaan als iedereen thuis was en hetzelfde idee had. Eerst aanschuiven in de file en dan over de koppen lopen. Als je dan eens aan een wagen geraakte, zat er ene zijne kleine achter het stuur de auto naar de botten te helpen. Klop daar op, trek aan die hendel, mep op het touchscreen, sleur aan dat stuur, ... Ongelooflijk wat een kindertuin en onrespectvol gedrag je daar kan vinden.

Deze woorden konden woord voor woord van mij gekomen zijn. ;D :'(

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Belgisch autopark veroudert
« Reactie #17 Gepost op: zondag 01 september 2013 - 04:09:10 »
Ben er 1 keer geweest en dan nog omdat ik gratis kaarten had. Nooit meer. Geen verlof te krijgen dus in het weekend moeten gaan als iedereen thuis was en hetzelfde idee had. Eerst aanschuiven in de file en dan over de koppen lopen. Als je dan eens aan een wagen geraakte, zat er ene zijne kleine achter het stuur de auto naar de botten te helpen. Klop daar op, trek aan die hendel, mep op het touchscreen, sleur aan dat stuur, ... Ongelooflijk wat een kindertuin en onrespectvol gedrag je daar kan vinden.

Deze woorden konden woord voor woord van mij gekomen zijn. ;D :'(

Het ergste zijn de verkopers. Je kunt in geen wagen plaatsnemen, of ze staan er al.

De recentste keer dat ik naar het autosalon geweest ben, dacht ik dat ik mij goed voorbereid had. Zodra een verkoper me vroeg of ik belangstelling voor die wagen had, zei ik: "Neen, ik heb pas 6 maanden geleden een nieuwe wagen gekocht."

Het bleek niet te baten. De verkoper antwoordde me onmiddellijk: "Fijn, dan hoeft U slechts weinig op te leggen als U van wagen veranderen wil".

Hopeloos, die gasten. In alle rust en vrijheid kennismaken met het huidige aanbod op de markt is er voor die gasten niet bij.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Belgisch autopark veroudert
« Reactie #18 Gepost op: zondag 15 september 2013 - 16:26:07 »
Ik weet niet wat die journalist uitvreet, maar ik verwacht toch 10 jaar met een auto te kunnen rijden, en ik rij niet echt weinig.

Blijft verloren kapitaal, zo'n bakje.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Belgisch autopark veroudert
« Reactie #19 Gepost op: zondag 15 september 2013 - 16:33:29 »
Blijft verloren kapitaal, zo'n bakje.

Als je hem lang genoeg houdt niet. Kijk maar eens wat een geit of een kever tegenwoordig kosten.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Belgisch autopark veroudert
« Reactie #20 Gepost op: zondag 15 september 2013 - 18:01:35 »
Geiten en kevers zullen er niet snel bijkomen, 25 jarige diesels pesten ze weg in NL dus die zullen gretig hun afzetmarkt vinden in Antwerpen, welkom aan de CXen, de oude Benzen ed. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien