Auteur Topic: 80-jarige motorrijder  (gelezen 982 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
80-jarige motorrijder
« Gepost op: donderdag 05 juni 2014 - 08:32:54 »
Een automobilist rijdt achter een 80-jarige motorrijder. 
Wanneer beiden moeten stoppen voor een rood verkeerslicht, valt de motorrijder.  De automobilist wil de man helpen, maar hij krabbelt al overeind en zodra het groen wordt rijden beiden verder.  Even verderop, moeten beiden opnieuw stoppen voor een rood verkeerslicht.  Opnieuw gaat de motorrijder onderuit, krabbelt hij zélf weer overeind en rijden beiden verder zodra het groen wordt.  Even verderop, is het opnieuw rood.  Nogmaals gaat de motorrijder onderuit.  De automobilist kan het niet langer aanzien en besluit om de man te helpen.  Hij wil weten wat er met hem scheelt.  Hij helpt de motorrijder overeind en vraagt of alles OK is.  Waarop de motorrijder prevelt: "Euh jaja, 't gaat wel. Sorry.  M'n vrouw is vorige week overleden en ik ben 't nog niet gewend om ZONDER side car te rijden".
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone