Auteur Topic: Ornelis te laat: rij met vervangwagen en krijg 'm niet in achteruit geschakeld  (gelezen 2014 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline de rijprof

• Meer dan expert
Re: Ornelis te laat: rij met vervangwagen en krijg 'm niet in achteruit geschakeld
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 00:10:08 »
Alé, da's toch simpel. Wielen afvijzen, omdraaien, van kant verwisselen en terug monteren. Je kunt dan zelfs tegen 180 km/u achteruit rijden.  ;D ;D

Offline e49Memling

• Meer dan expert
Re: Ornelis te laat: rij met vervangwagen en krijg 'm niet in achteruit geschakeld
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 09:55:03 »
Man-man-man-man....geen woorden voor. Inderdaad, uit niets blijkt dat zijn IQ verder reikt dan een paar zinnetjes te zeggen op de radio , en dan dan nog...

Offline Paprieka

• Expert
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 11:03:01 »
Nochtans heb ik al iets gelijkaardigs meegemaakt.
Enkel gereden met auto's waar je niets hoeft te doen om in achteruit te gaan, dan verwacht je zoiets niet.

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 14:45:45 »
Nochtans heb ik al iets gelijkaardigs meegemaakt.
Enkel gereden met auto's waar je niets hoeft te doen om in achteruit te gaan, dan verwacht je zoiets niet.

Veel alternatieven zijn er toch niet hé ?

Je kijkt waar de achteruit ligt.
Ofwel is het een gewone bak - achteruit rechts achter.
Ofwel is het een klepje omhoog trekken.
Ofwel de pook induwen.

Proberen hé, is toch uwen auto niet  >:D
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Paprieka

• Expert
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 14:52:40 »
Als je niet weet dat er zoiets bestaat als klepjes of induwen/trekken dan denk je daar niet aan dat zoiets bestaat  >:(

Bovendien zat de achteruit hier links boven.  Ik zie dat uiteraard erop staan, dus ik duw goed naar links en naar boven.  Helaas, het blijkt 1ste te zijn (want ik had niet aan de hendel getrokken).
Tsja, als je geparkeerd staat kan je niet altijd veel pogingen permitteren om in 1ste te vertrekken als je achteruit wou.

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 14:54:10 »
RTFM !  ;D
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Paprieka

• Expert
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 15:58:05 »
RTFM !  ;D

Ja ok, dat is misschien slimmer dan het op Twitter vragen :)