Er nog voor betalen ook... en dat terwijl er een site bestaat wiens naam suggereert dat je er een gratis rijbewijs online kunt krijgen.
Ieder z'n gedacht over de kwaliteit van die site.
Maar 1 ding moet ik de maker ervan wel nageven : hij had (en heeft) zo z'n contacten. Maar hij weet daarbovenop z'n product verdomd goed aan de man te brengen. Commercieel talent heeft hij wel. Het is uiteindelijk een zéér beproefde techniek, om de klant de indruk te wekken dat hij 1 en ander
krijgt, terwijl hij er in werkelijkheid voor
betààlt.
Geloof het nu of niet, maar mensen trappen er nog steeds in. Ik herinner mij zo'n gesprekje tussen onze kids en m'n schoonma
- "Moeke, nu zijn we dit jaar niet naar de Kermis kunnen gaan hier in de gemeente. Maar we zijn wél een dag naar de Efteling geweest"
- "Haja, da's beter hé. Daar kunnen jullie tenminste overal gratis op de attracties".Ik kon het toen écht niet laten om haar ff weer met de beide voetjes op de grond te zetten : "
Juist : voor ons gezin van 5, mochten we voor een kleine 200 euro nagenoeg alle attracties euh .... gratis doen, moeke !".
(edit : 5 x 36 euro vanaf de leeftijd van 4 jaar en een parkingticket van 10 euro)