Auteur Topic: brrrr als het een kind was geweest was het nu misschien dood  (gelezen 3918 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: brrrr als het een kind was geweest was het nu misschien dood
« Reactie #15 Gepost op: donderdag 08 september 2016 - 00:08:28 »
Dat ken ik van met onze verhuis naar hier 8 jaar geleden. Een kameraad kijkt er nauwlettend op toe dat de vrachtwagen die achteruit rijdt, niet tegen een muur rijdt. En dan plots... baf... de bovenkant van de vrachtwagen tegen de dakgoot.  ;D

Twee jaar gereden bij Rendac.  Ooit gezien hoe een chauffeur trekker-oplegger net een lading slachtafvallen afgekiept had.  Chauffeur wilde recht de wasstraat binnenrijden, maar de kipbak stond nog omhoog.  De arbeider in de loshal deed nog teken dat hij moest opletten voor de laadbak.  Ik zie die paljas nog glimlachen en 's vriendelijk terugzwaaien .... en met openstaande laadbak de wasstraat binnenrijden.

KRAAAAAAAAAAAAAK  (rammelde nogal een euh beetje).  We hadden daar al een uur staan wachten, en nét wanneer we eindelijk zouden kunnen lossen gebeurde dit incident.  Ik hoor de collega die mij de stiel moest leren nog vloeken: "GODVERDOEMME EH, nu zijn we nog ni thuis".  En dat was nog letterlijk te nemen ook.  Er werd voor mij en m'n collega, die nog niet meteen thuis geraakten voorzien in wat eten en een veldbedje in 1 of ander duf lokaaltje.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: brrrr als het een kind was geweest was het nu misschien dood
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 08 september 2016 - 13:39:54 »
Toch raar dat er telkens weer ongevallen gebeuren omdat een vrachtwagenbestuurder zijn laadbak niet neergelaten heeft.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."