Auteur Topic: ongeval na onoplettend openen portier  (gelezen 960 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
ongeval na onoplettend openen portier
« Gepost op: zondag 02 oktober 2016 - 21:17:14 »
Citaat
http://www.gva.be/cnt/dmf20161002_02496985/vrouw-58-raakt-gewond-na-knal-tegen-paal?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Een bestuurder had zijn wagen geparkeerd en opende het portier. Net op dat ogenblik kwam een andere auto aangereden. Een botsing was onvermijdelijk en de aanrijdende auto werd weggeslingerd.

Huh ?

Een aanrijdende auto die weggeslingerd wordt door een portier dat plots openzwaait ?  Straffe kost.  Ik zou dan eerder verwachten dat dat portier eraf gereden worden.  Zou het mss eerder zo kunnen zijn dat de bestuurder de controle verloren is in een poging dat openzwaaiend portier te ontwijken ?
« Laatst bewerkt op: zondag 02 oktober 2016 - 21:21:35 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: ongeval na onoplettend openen portier
« Reactie #1 Gepost op: zondag 02 oktober 2016 - 23:04:43 »
Zou het mss eerder zo kunnen zijn dat de bestuurder de controle verloren is in een poging dat openzwaaiend portier te ontwijken ?

Dat lijkt mij eerder te zijn wat er gebeurd is.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."