Auteur Topic: Nieuwe wagen is besteld!  (gelezen 9251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #30 Gepost op: maandag 13 februari 2017 - 19:04:56 »
Ondertussen is de configuratie die ik heb besteld midden november al 4500 euro duurder geworden!

Volgens mijn info komen Tesla's altijd met hetzelfde schip naar Europa, nl. de Maersk Carolina. Die is nu onderweg naar Norfolk en komt daar op 19/2 aan. Einde februari zal die lossen in Antwerpen. Met een beetje geluk wordt mijn Model X geleverd op mijn verjaardag.  ;D
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline steve

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 130
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #31 Gepost op: maandag 13 februari 2017 - 19:10:49 »
Ik zal mee duimen voor een tijdige levering :-)

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #32 Gepost op: maandag 13 februari 2017 - 19:38:34 »
Hier is jouw Tesla...



... en zo lossen ze de Maersk Carolina:



 ;D ;D ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #33 Gepost op: maandag 20 februari 2017 - 18:08:27 »
Vandaag op de website van Tesla:

Citaat
Uw Tesla wordt nu verscheept en is onderweg naar Europa.

De Maersk Carolina is inderdaad deze morgend in Norfolk aangekomen en zal nu terug vertrekken naar Antwerpen.
« Laatst bewerkt op: maandag 20 februari 2017 - 23:00:04 door JC »
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #34 Gepost op: maandag 20 februari 2017 - 22:07:42 »
Hoeveel keren nog slapen?  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #35 Gepost op: dinsdag 21 februari 2017 - 11:38:59 »
Hoeveel keren nog slapen?  ;D
Of wakkerliggen... ;)

Offline steve

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 130
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #36 Gepost op: dinsdag 21 februari 2017 - 11:56:09 »
Helaas maakt de Maersk Carolina eerst nog een paar tussenstops en zal het een week of 2 duren eer die in A'pen aankomt. Dan nog naar Tilburg voor final assembly, waar hij ook een weekje of 2 verblijft. Nog even tijd om wakker te liggen dus ;-)

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #37 Gepost op: dinsdag 21 februari 2017 - 13:47:23 »
Helaas maakt de Maersk Carolina eerst nog een paar tussenstops en zal het een week of 2 duren eer die in A'pen aankomt. Dan nog naar Tilburg voor final assembly, waar hij ook een weekje of 2 verblijft. Nog even tijd om wakker te liggen dus ;-)
Aan snelladers?  :D :D

Offline svenn

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 224
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #38 Gepost op: dinsdag 21 februari 2017 - 15:10:38 »
Uw *containerschip* en z'n laatstgekende  *coördinaten*   ;)

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #39 Gepost op: dinsdag 21 februari 2017 - 15:15:20 »
Ondertussen is de configuratie die ik heb besteld midden november al 4500 euro duurder geworden!

Volgens mijn info komen Tesla's altijd met hetzelfde schip naar Europa, nl. de Maersk Carolina. Die is nu onderweg naar Norfolk en komt daar op 19/2 aan. Einde februari zal die lossen in Antwerpen. Met een beetje geluk wordt mijn Model X geleverd op mijn verjaardag.  ;D

De "voorvreugde" (Vorfreude) mag lang genoeg duren.  ;D
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #40 Gepost op: donderdag 23 februari 2017 - 13:22:48 »
Net nog wat meer info gekregen. Met een beetje geluk kan de wagen geleverd worden exact op mijn verjaardag  ;D.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline steve

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 130
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #41 Gepost op: donderdag 23 februari 2017 - 13:36:43 »
Genoeg achter hun veren blijven zitten. Vermelden dat het jouw verjaardag dan is gaat hen wat laten pushen om de jouwe eventueel te wisselen met een andere qua delivery time slot. En anderzijds krijg je er misschien nog een cadeautje bij. :-)

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #42 Gepost op: vrijdag 10 maart 2017 - 16:37:53 »
Op de middag veranderde de status op MyTesla. De wagen staat sinds deze namiddag in Aartselaar in het service center van Tesla. De levering is afgesproken op 20/3 (rarara waarom? :-) ).

Ik heb zeer lang getwijfeld over de kleur (wit of rood), maar ben uiteindelijk toch voor "Pearl White Multicoat" gegaan. De rode variant stond er net voor en ik weet nu zeker dat ik de juiste beslissing heb genomen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline steve

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 130
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #43 Gepost op: vrijdag 10 maart 2017 - 16:49:49 »
Nice! Wit is niet echt mij kleur, maar het parelmoereffect op deze is echt wel mooi.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe wagen is besteld!
« Reactie #44 Gepost op: vrijdag 10 maart 2017 - 17:49:13 »
Nice! Wit is niet echt mij kleur, maar het parelmoereffect op deze is echt wel mooi.

Je kan vergelijken als je wilt. In de showroom van Tesla staat een gewone witte. Het is inderdaad een groot verschil!
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519