Auteur Topic: Free supercharging is back!  (gelezen 735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Free supercharging is back!
« Gepost op: maandag 22 mei 2017 - 10:38:42 »
Vorig jaar kondigde Tesla aan dat gratis superchargen ten einde zou lopen. Alle voertuigen besteld voor 31/12/2016 en geleverd voor 1/4/2017 kregen nog gratis superchargen. Daarna zou er een billijke vergoeding voor moeten betaald worden, in België is dit 0,23 euro/kWh. Elk voertuig kreeg bovendien 400 kWh gratis.
Sinds vorig weekend is gratis superchargen terug voor de Model S en de Model X! De koper moet dan wel een referral gebruiken bij de bestelling. Hierdoor krijgt hij 1000 euro korting en gratis superchargen. De Tesla-rijder die de referral ter beschikking stelde krijgt er nu een mini-Tesla voor de kinderen door.

Als één van de leden een Model S of Model X wil kopen, mijn referral is http://ts.la/joeri5249 . Mijn zoontje zal je dankbaar zijn!  :)

Wellicht krijgt de Model 3 geen gratis superchargen en is deze actie een manier om de Model S en Model X aantrekkelijker te maken. Elon Musk heeft al meerdere malen gezegd dat de Model 3 geen mini Model S is. Misschien wil hij potentiële Model 3 kopers overtuigen om toch een Model S te nemen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

wooter

  • Gast
Re: Free supercharging is back!
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 01 juni 2017 - 12:07:53 »
Ik heb dus sjans gehad  ;D